zondag 19 februari 2012

kaarten- of adresboek

M'n nieuwe vitrinekast is nog een beetje leeg, dus heb ik nog maar een boek bescrapt in een beetje shabby stijl. Dit boek had ik al eerder met Kerst 2 jaar geleden gemaakt, specifiek voor heel speciale kerstkaartjes. Dit nieuwe boek ga ik waarschijnlijk gebruiken als adresboek. Erin wil ik kaartjes maken (op correspondentieformaat) met daarop de adresgegevens van mijn scrapvriendinnetjes. Zo heb ik ze makkelijk bij de hand en elk kaartje kun je eruit halen, je kunt ze dus ook heel makkelijk vervangen als er iets wijzigt in de adresgegevens.
Bedankt voor het kijken en tot gauw!


The new cabinet that we bought looks still a little empty. Although some of my home decoration elements are alreay on display, I still have one shelf to fill. So I made this versatile book. You can keep cards in it, or addresses or even recipes of your favourite dishes if you like. I will make address cards for each of my friends and stick them in. They're easy access, because you can take them out whenever you need, or even replace them when someone moves or changes telephone number.
Thanks for watching,, see you soon!

4 opmerkingen:

  1. Wat gaaf zeg, en wat een goed idee om daar adressen in te stoppen, geweldig gemaakt en bedacht.

    Groetjes Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg mooi en lijkt eigenlijk op een mooie vintage rolodex !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. WAt een leuk idee. Het ziet er heel mooi uit zeg. toppie.
    Groetjes, Jose

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat mooi, Sylvia! Dat staat vast prachtig in je vitrinekast! Het lijkt inderdaad, zoals Monique al zei, op een mooie rolodex! Super hoor!

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een berichtje achterlaat! Dank je wel alvast!
Thanks for leaving a comment! I appreciate it a lot!
Sylvia