woensdag 8 februari 2012

Candy winnaar getrokken

Het is zover! Vandaag is mijn 51ste verjaardag en zoals beloofd, heb ik een winnaar getrokken voor de verjaardagscandy! Overigens wil ik jullie allemaal hartelijk bedanken voor de felicitaties en het meedoen met de candy en heet ik graag alle nieuwe volgers van harte welkom! Wat leuk dat jullie volger zijn geworden van mijn blog, ik ben er heel blij mee. En dan nu de uitslag:
.
.
.
.
.
.

True Random Number Generator7

En de winnaar is geworden nr. 7, dat is Simone! Wil je even contact opnemen om je adres door te geven, dat gaat het pakket zo snel mogelijk op de bus. Veel plezier ermee!
Ik krijg de afbeelding niet in mijn berichtje geplakt, dus moet het maar even provisorisch op deze manier!
Simone van harte gefeliciteerd!!

6 opmerkingen:

  1. He wat leuk voor Sienemoontje! Veel plezier met je candy.

    groetjes
    Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd Simone, en veel plezier met de gewonnen candy !!!!

    @ Sylvia, bedankt voor de kans die we konden maken op een leuke candy!!


    groetjes Ria S.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Als eerste gefeliciteerd met je verjaardag Sylvia.
    Simone jij gefeliciteerd met je prijs

    BeantwoordenVerwijderen
  4. oeps te laat! Nog van harte met je verjaardag en wat een prachtige leeftijd! hoop dat je een fijne dag gehad hebt!
    En proficiat aan simone, ze is een bofkont!
    Bedankt voor de verloting en een fijne donderdag!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hééé Simone. Wat fijn voor je. Het is je van harte gegund. Ook jij hebt je strijd gestreden. Echt leuk dat het bij jou terecht komt.
    Liefs
    Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ahum... bloos bloos ik schaam me diep, ben een paar daagjes niet echt met blogger bezig geweest.
    Zit nu even te bloggen en kijk hier wie de winnaar is geworden, JOEHOEEEEE it's me!!!! hahaa moest wel even nakijken of er toevallig niet nog een simone mee deed want ik geloofde het niet helemaal...
    Sylvia ik ben kei blij zit hier ook te grijnzen te draaien op mijn stoel.
    Dames dank je wel voor de felicitatie's
    onbegrijpelijk hihihi zelfs de hond kijkt me aan met een snoet van wat mankeer jij....
    Groetjes Simone

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een berichtje achterlaat! Dank je wel alvast!
Thanks for leaving a comment! I appreciate it a lot!
Sylvia