woensdag 8 februari 2012

vintage surprise candy

Dit bericht blijft bovenaan staan tot en met 8 februari 2012 12.00 uur 's middags. Voor nieuwere blogposten even scrollen aub.
This post will remain at the top until February 8, 2012 at noon (my time). Please scroll down for new blogposts.

Vandaag (8 februari)  ben ik jarig. Dit wil ik samen met jullie (mijn volgers) vieren door een vintage surprise candy weg te geven. De foto is slechts een voorbeeld! Aangezien het een vintage surprise candy is, zal ik een klein tipje van de sluier oplichten over wat erin zit. Het zijn merken die ik zelf ook graag gebruik, zoals Prima Marketing, ZVA Creative, Ranger ft. Tim Holtz, Melissa Frances, Wild Orchid Crafts en nog veel meer goodies. Wat moet je ervoor doen:
- word volger (als je dat nog niet was, tenminste ;)
- plaats de foto op je blog met een linkje terug naar mijn blog
- geef je op bij Mr. Linky hieronder
Als je aan een of meer van deze voorwaarden niet hebt voldaan, kan ik je helaas niet mee laten loten!
Da's alles! Veel succes!!


I am celebrating my birthday today (Feb. 8). Therefore I'm having a vintage surprise giveaway, the photo is only an example, not the actual giveaway! Here are some of the brands you will find in this candy: Prima Marketing, ZVA Creative, Ranger ft. Tim Holtz, Melissa Frances, Wild Orchids Crafts and a lot of other yammies, that I normally use on my layouts. This is what you;ve got to do to make a chance of winning:
- be or become a follower
- put the photo on your blog and link back to me
- enter your name at Mr. Linky below
In case you did not follow these 3 rules, you are excluded from this candy, sorry!
The winner will be picked by using a Random Generator. Good luck !!




32 opmerkingen:

  1. Zal vast een gave candy zijn! Ik waag wel een kansje hoor :)

    gr. Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk Sylvia, voor een vintage candy ben ik wel te porren, daarom waag ik er een kansje aan.

    Bedankt dat we deze kans krijgen !!!

    groetjes Ria S.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh wat maak je ons nieuwsgierig zeg!! helemaal leuk dat je dit zomaar weggeeft!!
    Dus ja ik waag graag een kansje!!!
    Lieve groetjes brenda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Joepie, het is me gelukt om de afbeelding met werkende link naar jouw blog te plaatsen op mijn blog.

    En vaak vindt ik het niet eens belangrijk om een candy te winnen, maar jou en jouw smaak kennende, zal dit een leuk pakketje zijn, dus ding ik graag mee (uhum, krijgen jarigen op 8 februari voorrang?)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hey Sylvia,
    ben heel erg benieuwd en wil zeker ook een gokje wagen. je kadootje staat al in mijn sitebar, maar volgens mij is er met mr linky iets verkeerd gegaan
    groetjes Simone

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat ziet er goed uit. En er staat niet eens alles op. Maar nu komt het probleem wat ik bedoelde. Ik krijg dit niet op mijn blog gezet.
    Jij misschien?
    Liefs
    Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Simone, je staat er gewoon bij, dus met Mr. Linky is het volgens mij gewoon goed gegaan.
    Josephine, wil je me even mailen, want de link naar je blog is niet juist!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk zo een blogcandy.
    Ga kijken of ik een link daar naar toe op mijn blog kan krijgen.

    Tjoeke tjoek
    Jenny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heb de candy op mijn blog gezet, maar weet niet hoe ik de link bij mister linky krijg

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Jolanda, ik heb je erbij gezet hoor! Je hoeft eigenlijk alleen maar de url van je blog in te voeren!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Alleen het pakje ziet er al spannend uit,
    ben erg nieuwsgierig wat er in zit, dus ik doe graag mee met deze leuke candy ,ik ben volger geworden ,en het staat inmiddels in mijn sitebar gr Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Op mijn blog verloot ik de nieuwste magnolia ink je kunt nog meedoen Zaterdag om 18.00 uur ga ik loten gr Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Super leuk je candy, ik waag graag een kansje!
    Ik ben meteen je volger geworden en ga hem nu in mijn sidebar zetten. Super bedankt voor de kans!
    xoxo Annette

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Spannend een vintage cady. Ik vind het helemaal geweldig. Volger ben ik al en ik zal de foto in mijn sidebar zetten.

    Liefs Johanna

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Sylvia,hartstikke leuk dat je nu je bijna jarig bent een blogcandy kado doet.
    Ik heb het plaatje al op mijn blog geplaats,dus wacht rustig af wat er gaat gebeuren ;-)

    Groetjes en geniet van die leuke berichtjes.
    Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  16. wat leuk zeg....ik doe graag mee!
    Volger was ik al en een linkje ga ik nu plaatsten ;-)
    Groetjes Hilde

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat leuk zo'n surprise candy Sylvia. Ik heb hem ook op mijn blog gezet. ;)

    Groetjes Rosalien

    BeantwoordenVerwijderen
  18. hoi sylvia,

    ik ben nog maar net volger van je maar ik ben nu al gek op de leuke dingen die je maakt! ik waag ook graag een kansje op je verrassingscandy (heb hem ook op mijn blog geplaatst)

    en ik kijk met veel plezier uit naar nieuwe creaties van je!

    veel liefs
    Naomi

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een spannende giveaway Sylvia! Volger ben ik al een poosje en ik zal de foto even op mijn blog zetten.

    Groetjes
    Brigitta

    BeantwoordenVerwijderen
  20. 4 dingen die me gelijk aanspraken vintage, suprise, candy maar vooral het plaatje van de candy vind ik helemaal super dus ik doe graag mee met deze 4x leuke candy:-)..knuf peet

    BeantwoordenVerwijderen
  21. piep

    mmm zo benieuwd als het pakje opengaat.....
    veel succes aan alle deelnemers


    knuf mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  22. hallo, ik probeer ook een kansje te wagen, en alvast heel hartelijk gefeliciteerd, met je verjaardag!!
    groetjes mina

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een leuke candy.. de vintage stijl is helemaal mijn ding!! Dus ik waag graag een kansje. Ben volger geworden en ga je cadeautje op mijn blog zetten!! En alvast proficiat met je verjaardag!!

    Groetjes, Toos

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Naar aanleiding van een Lootje op scrappersanonimous ben ik volger geworden op je blog. En zag deze leuke vintage surprise candy staan, daar wil ik ook wel graag een kansje op wagen.

    Groetjes Joyce

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Ik heb op je blog rond zitten neuzen en je maakt erg leuke dingen. Ik ga me aanmelden als volger en ga meedingen naar de vintage candy. Ben zo benieuwd wat er in dat pakje zit!!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Ik kwam per toeval op je blog terecht je maakt leuke dingen en ik zie dat je ook van reizen houd, ik woon zelf ook in alphen a/de rijn.en het linken naar je blog lukt niet ik weet niet wat ik fout doet.

    Groetjes tina

    BeantwoordenVerwijderen
  27. I posted your treasures box on my sidebar http://kitikas.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  28. oh ik ben dol op verassingen! Mag ik een gokje mee wagen? Spannend!

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Hallo Sylvia,

    Via via kwam ik op je blog terecht. Wat een mooie dingen hier allemaal. Vintage is ook helemaal mijn ding. Dus ik dacht laat ik eens mee gaan doen met deze Surprise-candy.

    Groetjes,
    Kethy

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Hele leuke blog hier zeg... en proficiat met je verjaardag. Doe niet meer met je candy hoor voor die ene dag... alhoewel hij wel leuk is... groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Hoi Sylvia!

    Van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Ik wens je een heel leuke en gezellige dag toe!

    Groetjes,
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Van harte gefeliciteerd en een prettige dag toegewenst

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een berichtje achterlaat! Dank je wel alvast!
Thanks for leaving a comment! I appreciate it a lot!
Sylvia