vrijdag 10 februari 2012

happy day/being featured

Weer zo'n leuke dag geweest vandaag! Als eerste kreeg ik een berichtje van Scrapbook Challenges dat ik deze week weer een van de Gallery Gems heb geleverd, ik is blij!!!
commentaar bij de foto:
every about this layout screams Shabby Chic, I love the elegant feel.



Daarnaast kreeg ik op m'n verjaardag een telefoontje dat mijn nieuwe meubels vandaag al bezorgd konden worden (daar zat een levertijd op van 8-12 weken). Ik rekende op eind maart, dus dit is wel heel veel eerder en leverde nog wat paniek op ook, want m'n oude meubels waren nog niet allemaal weg. De spullen die ik nog kwijt moest (vitrinekast, eettafel en 2 x 4 eetkamerstoelen) hebben welgeteld 5 minuten op marktplaats gestaan en waren toen al gereserveerd en nog gisteravond opgehaald. De mannen die de spullen kwamen halen waren zelfs zo lief, om het bankstel nog even bij onze jongste dochter te brengen ook! Nu zit ik heerlijk te genieten van m'n nieuwe inrichting, ik ben helemaal blij!!
Bedankt voor het kijken en tot gauw!

Another happy day for me today. At Scrapbook Challenges I am being featured this week as Gallery Gem with this layout
Comment on the layout read:
everything about this layout screams Shabby Chic. I love the elegant feel.
Again I feel honoured.

Two days ago, on my birthday I received a phonecall that my new furniture would be delivered today, instead of end March. I'm so exited, because I could hardly wait to see how it would look in my living room. The old furniture has been on the internet for only 5 minutes and was collected yesterday night.
See you all soon, thanks for watching!

3 opmerkingen:

  1. Wauw Sylvia, wat een super leuke berichtjes allemaal, geniet er lekker van en veelplezier met je nieuwe meubeltjes !!

    lieve groetjes Ria S.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, dat was je allang, een gem. Was ik daarin nog niet duidelijk geweest? Geniet er maar van.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er mooi uit die nieuwe inrichting, goeie actie zo met marktplaats!

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een berichtje achterlaat! Dank je wel alvast!
Thanks for leaving a comment! I appreciate it a lot!
Sylvia