maandag 17 oktober 2011

Canyonlands

Voor het Cj "van alles wat" wat loopt bij Piens Atelier, had ik nog 2 albums te scrappen. Deze hebben door mijn vakantie wat vertraging opgelopen, maar het album van Monique is inmiddels af en ook al aan haar overhandigd afgelopen zaterdag. Monique had foto's meegestuurd van haar Amerika reis en ik heb voor haar deze layout gescrapt: Canyonlands. Deze keer heb ik geen dessinpapier gebruikt, eigenlijk om 2 redenen: de foto's zijn te mooi om er een "druk" papiertje bij te gebruiken, dan komen ze niet tot hun recht; daarnaast had ik nauwelijks patroonpapier in de juiste kleur. Daarom heb ik ervoor gekozen om effen cardstock te gebruiken. Op de achtergrond heb ik een mask van Tim Holtz gebruikt (zowel de positieve als de negatieve versie ervan) en deze met Cosmic Shimmer en Color Wash bespoten (in paars en butterscotch) om toch iets van een visueel effect te creeĆ«ren. De foto linksboven kan scharnieren, eronder zit nog een foto en een ansichtkaart. Nu alleen Elvy's album nog en dat is ook bijna klaar. Elvy, het komt eraan, hoor!
Bedankt voor het kijken en tot gauw!

At Piens Atelier, the circle journal "all kinds of everything" is nearly finished. Due to my vacation, there are still 2 albums to be scrapped by me. The one of Monique is done already and was handed to her last Saturday. I made this spread for her, with photos of her journey to the United States. The photos were so beautiful, that I decided to use only cardstock, instead of patterned paper. On the cream cardstock I used a mask from Tim Holtz and sprayed it with Cosmic Shimmer and Color Wash, to create some visual interest. The photo on the upper left is interactive, you can open it, underneath are 2 more photos. Only one more album to go. Elvy, yours is nearly done, so be patient.
Thanks for watching, see you soon!

5 opmerkingen:

  1. Hey Sylvia,

    Leuke blog heb je...
    En wat een mooie Lo.
    Ik ben lid geworden hoor!!!

    Liefs Melanie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een prachtige foto's en leuk lootje ook mooi memorie toch

    groetjes Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind het er super bij passen het is cht prachtig geworden heel mooi gedaan
    Liefs marielle

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat ziet er prachtig uit
    deze layout super gemaakt

    groetjes Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo jij bent er meteen flink tegenaan gegaan, prachtig deze lay out!
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een berichtje achterlaat! Dank je wel alvast!
Thanks for leaving a comment! I appreciate it a lot!
Sylvia