woensdag 19 oktober 2011

remember

Tijdens mijn vakantie hebben Hilde en Romy het plan opgevat, om een boek uit te geven voor en door Nederlandse scrappers. Hiervoor hebben zij samen een blog gestart, onder de naam http://hilderomy.blogspot.com/. Hierop kun je lezen hoe de plannen vorderen. Tegelijkertijd hebben ze alvast een challenge uitgeschreven met een schets. Mocht je namelijk gepubliceerd willen worden in het boek, dan kun je de schets maken en wie weet maak je een kans en wordt jouw layout dan uitgekozen om te verschijnen in het boek. Hieronder vind je de schets en daaronder een sneak van mijn uitwerking. Ik heb een foto van mijn ouders huwelijk gebruikt uit 1950. Papier is van Graphic 45. Alle randjes zijn gedistresst en geïnkt met Vintage Photo en Aged Mahogany. Kant, parels, bloemen, pin, swirl (ZVA) komen uit eigen voorraad. Het label en de mat onder de foto zijn gestanst met Nestabilities. Ik weet niet zeker of de layout al op het blog mag, dus heb ik er maar een sneakje van gemaakt. Nu maar hopen dat het mooi genoeg is!
Bedankt voor het kijken en tot gauw!




During my vacation I found out that Hilde and Romy (two Dutch scrappers, members of various DT's) were brainstorming about publishing a scrappers book, they even started to blog about it at: http://hilderomy.blogspot.com . This idea is fantastic! Here in the Netherlands there are lots of scrapbook retailers, but Dutch magazines and books aren't that easy to find. At the blog you can read all about their ideas and plans, so hop over, it's fun! If you would like a chance to be published in the book, they provided a sketch, that you can scrap and who knows what happens next. I gave it a try with this layout, but can oly show a sneak peek. I used a photo of my mum and dad at their weddingday in 1950. Designpapers are from Graphic 45, label and mat were cut with nestabilities. I distressed all edges with Vintage Photo and Aged Mahogany. Flowers, lace, pin, pearls and swirl (ZVA) are from my stash.
I'm keeping my fingers crossed!
Thanks for watching, see you soon!

5 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige Lo is het geworden, ik heb wel alles klaarliggen maar moet er nog steeds aan beginnen.

    @ Mag je de uitwerking alwel op je blog zetten ???

    groetjes Ria S.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @ Ria, zo lees ik het wel in hun bericht van 24 september, of heb ik dat verkeerd begrepen??

    BeantwoordenVerwijderen
  3. voor de zekerheid haal ik de foto wel weg en maak ik er een sneak van!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. het sneakje ziet er veelbelovend uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hele mooie schets zeg en ik zie al zo dat jouw uitwerking helemaal super is! Ben heel benieuwd en succes met de challenge!
    Groetjes, Jose

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een berichtje achterlaat! Dank je wel alvast!
Thanks for leaving a comment! I appreciate it a lot!
Sylvia