zaterdag 15 oktober 2011

Australian wildlife

De Count up Challenge bij Scrapdelight gaat natuurlijk gewoon door, ook als je toevallig met vakantie bent. De bedoeling van die challenge is, dat je elke 3 weken een nieuwe layout maakt (single) en daarbij voldoet aan de voorwaarden, die Michelle telkens weer voor ons verzint. Een vast gegeven is, dat er steeds meer foto's verwerkt moeten worden, dus voor Challenge nr. 9 moesten er 9 foto's op 1 pagina verwerkt worden. Andere voorwaarden waren: 9 lintjes, 9 kralen en een cirkel van 9 cm doorsnede. Toen deze challenge online kwam, was ik een week in Caloundra (een kustplaats boven Brisbane aan de Oostkust van AustraliĆ«). Scrapspullen had ik niet meegenomen, dus dat werd even flink improviseren. Het toeval wilde dat er tegenover ons hotel een scrapwinkel was (en ik een hele week de tijd had) plus een winkelcentrumpje met een K-mart. Bij de K-mart kon je ter plekke foto's laten afdrukken (op verschillende formaten), dus dat was vast makkelijk. In de scrapwinkel kocht ik 1 velletje wit cardstock en een vel dessinpapier van Little Yellow Bicycle, tape en wat rub-ons. De kralen komen van een gesloopte armband en de lintjes in de vorm van strikjes heb ik ter plekke van mijn lingerie gesloopt (je moet toch wat!). De cirkel van 9 cm heb ik overgetrokken van de zonnekap van mijn camera. Zo is met veel kunst- en vliegwerk deze layout ontstaan. 't Is geen hoogstandje, maar voldoet wel aan de voorwaarden, waardoor ik in elk geval in de race blijf!
Bedankt voor het kijken en tot gauw!

At Scrapdelight, Challenge #9 came online during my stay in Australia. You have to participate in every challenge to stay in the competition, so I had to improvise a lot to get this one finished, because I did not bring any scrapbooking stuff. When I was staying in Caloundra (north of Brisbane), it so happened that I found a scrapbooking store just across the street. I bought 1 sheet of white cardstock, 1 sheet of LYB designpaper, tape and some rubons. The photos were printed at K-mart in the nearby shoppingcentre. I used 9 beads from a bracelet and cut off the 9 little bows from my lingerie and put it all together. It is not really a stunning layout, but it will have to do, as long as it keeps me in the competition.
Thanks for watching, see you soon!

3 opmerkingen:

  1. Ik vind het echt gaaf dat je deze lo op vakantie hebt gemaakt met beperkte middelen! Wel een beetje scrapverslaafd he :).....

    Maar hij is wel mooi geworden!

    gr. Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beetje scrapverslaafd?
    Ik moest zo lachen met het stukje over het slopen van je lingerie!
    Gaaf hoor die foto's en een mooie lay out met beperkte middelen.
    Fijne zonnige zondag,
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Welneeeeee, ik ben helemaal niet scrapverslaafd!!!!
    Groetjes, Belinda

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een berichtje achterlaat! Dank je wel alvast!
Thanks for leaving a comment! I appreciate it a lot!
Sylvia