zaterdag 27 augustus 2011

Allemachtig prachtig!

Voor Count Up Challenge # 8 bij Scrapdelight zijn de voorschriften: gebruik 8 foto's, precies 8 metalen embellishments, minimaal 8 hartjes of sterretjes, minimaal 8 knoopjes en in de titel moet een 8 zitten (mag ook als zACHT of prACHT) en dat allemaal op 1 enkele layout. Thema is zomer. Ik kon gelukkig nog net meedoen, voor ik op vakantie ga en heb deze layout gefabriceerd met foto's van wilde dieren in Zuid-Afrika. Als zomer-inspiratie heb ik gekozen voor de kleuren geel en oranje, lekker zonnig. Verder 3 eyelets rechts onderaan, 4 brads rechtsboven en een brad met giraffenprint door het oog van de tag. Hartjes (8 in totaal) zijn terug te vinden her en der tussen en op de foto's en eentje aan de tag. De knoopjes zie je tussen de gestempelde giraffenprint links boven. Heel eerlijk gezegd, niet echt naar mijn zin, maar ja, ik had een beetje haast met deze. De journaling staat op de tag, is precies 8 regels, die elk eindigen op ACHT.
Bedankt voor het kijken en tot gauw!

Count Up Challenge # 8 at Scrapdelight means using 8 photos, exactly 8 metal embellishments, minimal 8 hearts or stars, minimal 8 buttons and the use of an 8 (in Dutch: acht) in the title (all on a single layout), inspiration theme has to be summer.
Because I'm leaving for a vacation in 2 days, I was in some kind of hurry to get this one done. I'm not satisfied with it at all, but it will have to do. I chose yellow and orange for my layout to emphasize the summer warmth in South-Africa and of course 8 photos of some great wildlife. 3 eyelets at the bottom, 4 brads at the top right and 1 in the eye of the tag makes 8 metal embellishments in total. The 8 hearts are all over the photos and I placed the buttons at the giraffe prints on the top left. Title = allemachtig prachtig! (transl.: amazingly beautiful).
Thanks for watching, see you soon!

5 opmerkingen:

  1. Poeh, dat zijn een hoop regeltjes zeg! Ik vind het erg mooi gedaan. Leuk al die kleine fotootjes met al die kleine elementjes. Leuk dat je ook stikwerk hebt gebruikt!
    groetjes, Jose

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind het een kunst! Was mij niet gelukt!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Allemachtig knap gemaakt!
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. sow zeg da's geen misselijke challenge! Je hebt het er goed vanaf gebracht, hele mooi e LO

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat is die mooi, Sylvia. Ik kijk mijn ogen uit. Je voelt zelfs de warme kleuren.
    Josephine

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een berichtje achterlaat! Dank je wel alvast!
Thanks for leaving a comment! I appreciate it a lot!
Sylvia