vrijdag 26 augustus 2011

being featured

Wow, ik krijg net een berichtje van Scrapbook Challenges dat mijn layout "Oma" in het zonnetje staat bij hun Gallery Gems. Wat een eer!! En wat nog leuker is, vorige week viel mij deze eer ook al te beurt, maar dan met mijn layout "cherish", dat is dus twee weken op een rij!! Beide layouts zijn door verschillende leden van hun DT-team uitgekozen (en dan te bedenken dat ik soms best onzeker ben over mijn werk, ik bedoel maar: ík kan het wel mooi vinden, maar dat hoeft nog niet te betekenen dat iemand anders dat ook vindt, toch?). Hm, zou ik dan toch iets goed doen soms? Ik ben er in elk geval wel heel blij mee!!
Bedankt voor het kijken en tot gauw!


Wow, I just got a message from Scrapbook Challenges that my layout "Oma" (grandma) is being featured at their Gallery Gems for this week. I'm honoured!! And what's more, last week I was featured also with my layout "cherish", that is twice on a row! Needless to say that I'm happy of course, especially when I have to confess that sometimes I am quite insecure about my layouts, because even when I feel good about something, it does not necessarily mean that someone else likes it too, does it? Anyway, these features make me feel good!
Thanks for watching, see you soon!

4 opmerkingen:

  1. Joh, TWEE keer achter elkaar! Stoerrrr! Van harte gefeliciteerd. Nou als dat geen opsteker is. Ik vermoed dat we allemaal weleens onzeker zijn over onze creaties. Maar het feit dat je 103 volgers hebt zegt genoeg! Je maakt hele mooie dingen :-)
    Groetjes, Jose

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Proficiat en niet zo bescheiden natuurlijk doe je iets goed....kaarten en lay outs maken dus!
    Geniet van de eer en het weekend,
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat is super leuk voor je zeg!! En dat twee keer achter elkaar, superrrr!!!
    Geniet van het weekend, liefs Brenda

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een berichtje achterlaat! Dank je wel alvast!
Thanks for leaving a comment! I appreciate it a lot!
Sylvia