zondag 7 november 2010

CJ van alles wat

De zondag is bij uitstek geschikt om te scrappen, ook al is er vaak Formule 1 op tv op zondagmiddag. Aangezien de races hier in huis altijd met veel belangstelling worden gevolgd (ook omdat we op internet meedoen aan het formule 1 manager-spel, ja ik ook, ik sta momenteel 2e in het eindklassement met nog maar 2 races te gaan dit seizoen), kost me dat toch altijd een paar uurtjes, die ik eigenlijk liever wil besteden aan scrappen. De race van vandaag vindt plaats in Braziliƫ en wordt pas laat uitgezonden, dus was er nu tijd over. Dit is mijn bijdrage aan het album van Margot in de cj ronde Van Alles Wat, die deze maand is gestart.
Bedankt voor het kijken en tot gauw!


On Sundays I always try to use my day-off to do some scrapbooking. In our family we follow all Grand Prix Formula 1 races on tv, but today the race takes place in Brasil, so it will be broadcasted late in the afternoon. Therefore I had some extra time and I finished my contribution to one of the Circle Journals. This one started only this month and it's the first album I worked in. Margot (a friend of mine) sent me her album, which has 12x12" pages as well as 6x12" pages. So this is in fact a 1,5 spread and it was fun to do!
Thanks for watching, see you soon!

1 opmerking:

Lief dat je een berichtje achterlaat! Dank je wel alvast!
Thanks for leaving a comment! I appreciate it a lot!
Sylvia