dinsdag 9 november 2010

cj vintage

Voor het CJ Vintage is deze ronde het album van José aan de beurt. Ik heb gekozen voor de foto's van haar vader's echte moeder, Anna Dorentje en daar deze spread van gemaakt. Het papier is van Webster's Pages, bloemetjes en kant uit eigen voorraad, stempel rechtsboven op de linkerpagina is van Tim Holtz, op een nestability. Het fotoframe op de rechterpagina komt uit Engeland en heb ik bewerkt met color wash (Ranger) en Glimmer mist (Tattered Angels).Eerlijk gezegd had ik een beetje moeite met de kleuren, want als ik vintage scrap gebruik ik meestal alle bruin-tinten (ecru, creme, walnoot, sepia etc.) met maar 1 steunkleur (meestal roze) dus dit was wel een uitdaging voor me met zwart/wit foto's en toch wat pasteltinten roze, groen en okergeel.
Bedankt voor het kijken en tot gauw!





For the Circle Journal Vintage of José I scrapbooked some pics of her father's birthmother, Anna Dorentje and came up with this spread. Paper I used is from Webster's Pages, lace, doily and flowers from my stash. The stamp on the Nestability in the right upper corner is by Tim Holtz, the photo frame on the lower layout was ordered in England. I misted it with Color Wash (Ranger) and Glimmer Mist (Tattered Angels). Normally, when I scrap vintage, I use all shades of brown (cream, ecru, sepia, walnut) and 1 extra color (usually pink), so this was a real challenge for me with the black-and-white pictures and hazy colors of pink, green and omber.
Thanks for watching, see you soon!

3 opmerkingen:

  1. ohw super mooi!! heel mooi verwerkt met die mooie tinten!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind het hele mooie lootjes geworden. Echt een vintage sfeertje met die prachtige oude foto's!
    Groetjes,
    Arja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. This is beautiful!
    Lovely photos:)
    Hugs, Heidi:)

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een berichtje achterlaat! Dank je wel alvast!
Thanks for leaving a comment! I appreciate it a lot!
Sylvia