dinsdag 29 oktober 2013

Kerstkaartjes Clean&Simple

Hallo allemaal!
Gisteren heb ik me verwoed gestort op het maken van kerstkaartjes. Eigenlijk ben ik helemaal geen kaartenmaakster, want het oppervlak vind ik namelijk veel te klein, (ik wil er altijd veel te veel op doen) en ik ben er veel te ongeduldig voor, maar voor de Kerst maak ik altijd een uitzondering (en hier en daar een verjaardag voor een speciaal iemand). Vanwege mijn ongeduld heb ik dit jaar besloten om het Clean & Simple ontwerp toe te passen, zo kan ik heel veel kaartjes maken in relatief korte tijd en nog allemaal verschillend ook. De basis is cardstock van 10x15 cm, uit 1 vel cardstock kun je er dus 3 maken.  Het moet gezegd worden, ik beschik niet over heel veel verschillende materialen en stempels met een Kerstthema, maar al met al valt het me toch niet tegen. Dit is de eerste serie van 21 kaartjes, er zullen er nog wel meer volgen. Ideetjes voor de ontwerpen komen voornamelijk van Pinterest.
Bedankt voor je bezoekje en tot gauw!


Hi everyone!
Yesterday I decided to make some X-mas cards. In fact I don't make a lot of cards, simply because cards are far too small to decorate (as I mostly scrapbook 12x12 inch layouts) and I am a very impatient girl. So I used the Clean & Simple way to make my cards and I managed to get 21 cards finished yesterday! All cards are made of 10x15 cm cardstock, so you can make 3 cards out of 1 sheet. My X-mas themed scrapbooking stash is limited as far as stamps and decoration is concerned, but still all cards are different. Most ideas came from Pinterest and I think I'm gonna make some more today.
Thanks for your visit, see you soon!


4 opmerkingen:

  1. Superleuk je kaartjes en je gaat als een speer zeg!!!! Niks mis met CAS zou ik zo zeggen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. zijn echt leuke kaartjes geworden Sylvia, super leuke en simpel. zo kun je er nog wel een 50 van maken voor de Kerst!!!hahahaha

    groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat gaat goed...Mooi zijn ze! En lekker toch om CaS te werken? Als je eenmaal de smaak te pakken hebt Gaat het best snel en bij mij volt het ene idee dan op het andere... S6! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jeetje, dat is nog eens een productie! En ze zijn stuk voor stuk prachtig!
    Ik heb trouwens een leuk nieuwtje voor je op mijn blog :)

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een berichtje achterlaat! Dank je wel alvast!
Thanks for leaving a comment! I appreciate it a lot!
Sylvia