zaterdag 26 oktober 2013

12 tags of 2013 oktober

Hallo allemaal!
De oktobertag van Tim Holtz heb ik natuurlijk ook weer gemaakt. Alhoewel ik bijna niks heb (qua scrapspullen tenminste) met een halloweenthema, werd het deze keer ook weer improviseren. De gebruikte kleuren heb ik gelukkig wel, als het niet als paint of stain is, dan wel als inkt en daarmee kom je toch wel een heel eind. De frame stans heb ik wel aangeschaft, net zoals de distress glitters, maar (en dat vond ik wel een slimme zet van mezelf) die heb ik gewoon in clear rock candy gekocht. Meester Tim zegt namelijk zelf, dat ze gewoon te kleuren zijn met distress inkt, dus waarom zou je dan alle kleuren aanschaffen? De zwarte raaf is een diecut van TH, het frame is gestanst in grungeboard en de maan is uit de hand geknipt. Ik kwam er pas achter dat ik vergeten ben om de tag te bestempelen, toen alles al vastgelijmd zat, dus dat is een beetje jammer, maar ja, je kunt niet alles hebben....
Bedankt voor je bezoekje en tot gauw!

Hi everyone!
Here is my version of Tim Holtz's tag of October. Halloween-themed stuff is a lack in my scrapbooking supplies, so I had to improvise again. Luckily I do own all colors in distress ink (and most of them as paint and stain as well), so I only had to buy the ornate frame and distress glitter. As Tim states that the distress glitters are inkable, I just purchased the clear rock candy one, that I inked up in different colors for this tag. I only forgot to stamp the tag itsself, and noticed it when it was all glued together, so I couldn't change it anymore. Well, next time I'll pay more attention....
Thanks for your visit, see you soon!

3 opmerkingen:

  1. Leuk om eens roze bij de Halloweenkleuren te zien! Lekker vrolijk! Fijne zondag, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is leuk en je hebt gelijk met die kleuren....waarom alles kopen als je kunt mengen.... Doe ik ook heel vaak met mists. Pak ik verf en water , soms een beetje micapoeder erbij. het is natuurlijk allemaal best commercieel en daar is niets op tegen eigenlijk. Maar ik ben wel een beetje gestopt met embellishments kopen. Zodra iedereen ze gebruikt vind ik het niet meer origineel. Gevolg: dozen vol met elfjes, vogelkooien, gears, van die lampjes, ritssluitingen met teksten , foute stickers enz enz. En ik gebruik ze niet. Dus ik koop ze ook niet meer zoveel. En bloemen.........je wilt niet weten wat ik heb liggen, maar daar houd ik mij ook niet aan de "mode". Zijn altijd wel te gebruiken.. Fijne zondag!

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een berichtje achterlaat! Dank je wel alvast!
Thanks for leaving a comment! I appreciate it a lot!
Sylvia