donderdag 25 juli 2013

Baby Cadet

Hallo allemaal!
De laatste layout in de serie van 5-op-één-dag. Deze is opnieuw gemaakt met papier van Maja Design (Life by the sea); als ik er eenmaal aan begin ben ik niet meer te stoppen, lijkt het wel. Het aantrekkelijke van dit papier is, dat het dubbelzijdig is en heel stevig en bijna alle lijnen zijn met elkaar te combineren. Ook de "merkstrip" onderaan elk vel is te gebruiken, want dat is aan één kant bedrukt met de merknaam, maar aan de andere kant met een leuk patroontje, zoals je kunt zien onderaan deze layout. Inmiddels heb ik ook de laatst uitgekomen lijn (Sofiero) besteld, dus zul die je binnenkort ook wel voorbij zien komen.
De warmte van de laatste dagen, heeft mij aan huis (lees: scrapkamer) gebonden, want met die sterke zonneschijn ga ik dus echt niet buiten zitten, dat is me veel te heet. Nu is het op m'n scrapkamer ook wel warm, maar 's ochtends is het nog te doen. Hierdoor heb ik nog een paar layouts gemaakt, die ik de komende dagen zal laten zien. Hou mijn blog maar in de gaten!
Bedankt voor je bezoekje en tot gauw!

Hi everyone!
Here is the last layout of my 5-in-one-day series, again with Maja Design papers (Life by the sea). I must say, I really like this brand, because the papers are double-sided and have quality and almost every collection is compatible with each other. Besides of that every sheet has a strip with the brand name, that has a nice pattern on the other side, so you can use every sheet up to the last scrap! I just recently ordered their latest collection (Sofiero), can't wait to get my hands on those papers!
Anyway, the temperature outside is rising skyhigh, which forces me to stay inside my home, because I cannot stand the heat very well. This is a great opportunity for me to lock myself up in my scraproom (where the heat is bearable in the morning) and get some more layouts done. I'll show you these in the next couple of days, so stay tuned.
Thanks for your visit, see you soon!

2 opmerkingen:

  1. Weer een lekker frisse LO! Mooi is dat papier! Geloof dat ik de lijnen van hen en de meeste van G45 steeds maar mooi blijf vinden... Fijn weekend alvast, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind ze alle 5 echt mooi. Wat ben jij produktief geweest, zeg.
    Lang leve het mooie weer.
    groetjes,
    Ria (Lorrie)

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een berichtje achterlaat! Dank je wel alvast!
Thanks for leaving a comment! I appreciate it a lot!
Sylvia