donderdag 13 juni 2013

Secret Scrap Lift

Hallo allemaal!
Elke 2 maanden is het op het forum van SA een Secret Scrap Lift, waar je je voor kunt opgeven. De host zoekt dan een voorbeeldlayout, die wordt nagemaakt door de eerste in een groepje. Die stuurt haar layout weer door aan de volgende die mag gaan liften enz. Voor afgelopen maand was ik de eerste van de groep en kreeg onderstaande layout om te liften. Heel eerlijk gezegd kon ik er niet zo goed mee uit de voeten, met name door het gebruik van de speelkaarten, dus ik heb het voornamelijk gezocht in de kleuren, in combinatie met een naar sepia omgezette foto en dan krijg je dit als resultaat. (voor de duidelijkheid: de tweede layout is die van mij, de eerste het origineel wat ik mocht liften).
O ja, gisteren kreeg ik bericht uit Canada, dat mijn bestelling van Simon Says Stamp is aangekomen in het laatste hotel waar ik verbleef. Ik had namelijk gepland dat die daar zou arriveren, als ik er nog zou zijn, maar helaas is dat niet het geval. Ik had (ter verduidelijking) een kadobon van SSS ontvangen, maar de verzendkosten naar Nederland waren zo hoog, dat de helft van de kadobon daar al aan zou opgaan. Slim als ik dacht te zijn, liet ik mijn bestelling naar Canada sturen, dat scheelt nl. een stuk in verzendkosten, maar die vlieger ging helaas niet op. Het hotel stuurt mij pakje alsnog naar Nederland. Nu maar duimen, dat het snel arriveert!
Bedankt voor je bezoekje en tot gauw!



Hi everyone!
Every 2 months there is a Secret Scrap Lift at the SA forum. Our host provides us with an origional layout, that can be lifted by the first one in line. When she is ready, she forwards her own layout to the next in line, who has to lift from that and so on. This month I was first in my group and above you see the origional layout, that I lifted. I must confess, I had some trouble with it because of the playing cards, that did not suit my photo, so I mainly used the same colors for my lift, together with the sepia photo (converted).
And yes, yesterday I received word that my order at Simon Says Stamp finally arrived at the last hotel that I stayed in Vancouver, Canada. I used the hotel's address to send my order to, because of lower shipping rates from USA to Canada (instead of the Netherlands), but my plan did not work out. Thank God for Luke at Best Western Plus Downtown Vancouver, who forwarded my package to my home address in the Netherlands!
Thanks for your visit, see you soon!

4 opmerkingen:

  1. Zoals gebruikelijk, vind ik jouw lo weer de mooiste. Het is trouwens een leuk idee, dat scrapliften. Was er maar weer eens een fotoswap. Daar was ik aan verslingerd.
    Wat dacht je er trouwens van om in Zweden te scrappen? Kun je de hele nacht doorgaan. Een doosje lucifers en je bent niet te stoppen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind hem erg mooi! Je hebt er wel helemaal een Sylvia lo van weten te maken ondanks dat je het lastig vond.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Denk dat het een hele mooie lift is! Leuk die foto trouwens zo! Nu maar afwachten waar de laatste mee komt... Blijft leuk om te zien! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een berichtje achterlaat! Dank je wel alvast!
Thanks for leaving a comment! I appreciate it a lot!
Sylvia