donderdag 20 juni 2013

Bouquet from my garden

Hallo allemaal!
Voor het Maja Moodboard van juni maakte ik onderstaande layout in pasteltinten met een foto van een boeket prachtige pioenrozen uit mijn eigen tuin. De pioenrozen staan nu volop in bloei, maar omdat de bloemen zo groot zijn, gaan de stelen hangen en als het geregend heeft zijn ze helemaal topzwaar. Vandaar dat ik een mooie bos heb afgeknipt om er binnen van te genieten. Het moodboard van deze maand is gebaseerd op de collectie äntligen, maar helaas is die niet in mijn bezit, vandaar dat ik papier uit de Vintage Spring collectie heb gebruikt. Het achtergrondvel is bewerkt met gesso en distresspaint Bundled Sage met een mask van TCW. De swirls zijn van ZVA, bloemen uit mijn eigen voorraad, net zoals het roze kant langs het randje. Hier en daar heb ik nog wat parels gezet met de Perlen pen van Viva Decor.
Bedankt voor je bezoekje en tot gauw!

Hi everyone!
I created this layout for the Maja Moodboard of June and used some photos of a beautiful bouquet of flowers from my own garden. These peonies are blossoming right now, but because the flowers are so large and heavy, the stems are bending and almost hit the ground. So I decided to pick some of them and put them on a vase so I can enjoy them inside as well.
I used the pastel colors from the moodboard with Vintage Spring collection papers, because I don't posses the Äntligen collection. I used white gesso on the background with some layers of Distress Paint Bundled Sage and a mask of chicken wire by TCW. Swirls are ZVA, flowers and lace from my stash.
Thanks for your visit, see you soon!

3 opmerkingen:

  1. Wat een mooi bouquet en wat een schitterende lo.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Sylvia, wat een prachtige sfeervolle layout. Bij mij staan de pioenrozen nog helemaal in de knop

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schitterende pioenrozen! Kan me voorstellen dat je die binnen wou hebben...
    De achtergrond en gehele LO is weer een plaatje geworden! Fijn weekend, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een berichtje achterlaat! Dank je wel alvast!
Thanks for leaving a comment! I appreciate it a lot!
Sylvia