maandag 11 maart 2013

koffertjesalbum

Hallo allemaal!
Afgelopen zaterdag heb ik bij De Craftorij de workshop van Rianne gevolgd, waarbij we een mini-album in een koffertje gemaakt hebben. Het is een album gemaakt met het mooie papier van Carta Bella (well traveled) in bruin, creme, zwart en donkerrood tinten en heeft veel flapjes en uitklapbladen. De buitenkant is van canvas, gedecoreerd met faux leather en ook dat is zelfgemaakt van geƫmbosst papier. Thuisgekomen was ik er toch niet helemaal tevreden over, want op een of andere manier had ik helemaal niet zoveel uitklapbladen als het origineel. Wat bleek? Ik had een aantal bladen verkeerd om in de binding geplakt. Die heb ik er dus uitgehaald en een nieuwe binding gemaakt en de bladen er nu wel goed ingeplakt. Het album moet nog versierd en verder aangekleed worden, maar daar wacht ik nog mee, omdat ik nog niet weet welke foto's ik ervoor wil gebruiken.
Bedankt voor je bezoekje en tot gauw!


Hi everyone!
Last Saturday I did a workshop at The Craftorij, where we made this little travel album in a suitcase. We used the Well Traveled line by Carta Bella, beautiful papers in black, cream, brown and burgundy. The covers are made with canvas covered chipboard, decorated with faux leather and on the inside you'll find a lot of pages that can be flipped. All in one there is room for 31 4x6" photos. When I got home I found out that I made a few mistakes when putting the album together, so I had to re-do that part. I made a new binding and re-attached the pages in the correct way. I still have a lot of embellishing to do, but I'll put that on hold for now, because I don't know yet what photos to put in.
Thanks for you visit, see you soon!

2 opmerkingen:

  1. Dat is nog eens een mooi boek! Ziet er ingewikkeld uit. Lijkt me dat het leuk was om te maken. Ben benieuwd hoe je het verder gaat gebruiken. Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Tja, ik heb het album in het echie gezien en het was zoooo gaaf. Nog steeds jammer dat ik niet kon :-(

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een berichtje achterlaat! Dank je wel alvast!
Thanks for leaving a comment! I appreciate it a lot!
Sylvia