vrijdag 24 augustus 2012

Opnieuw een Gallery Gem!

Even een snel berichtje voor vandaag: mijn layout Family Fun is bij Scrapbook Challenges weer een van de Gallery Gems van deze week! Wow, dat is mijn 8e alweer, het wordt nog wel eens wat! Ondanks dat het al de achtste keer is, is het toch steeds weer bijzonder, dat andere mensen (en dat met name DT-leden) mijn scrapwerkjes waarderen en dus voel ik mij opnieuw vereerd met deze waardering!!
Bedankt voor het kijken en tot gauw!

Just a quick post to let you all know that my layout "Family Fun" is one of the Gallery Gems of this week at Scrapbook Challenges. Although it is the 8th time I'm being featured, every time it feels so special that other people like my layouts especially when this reward comes from members of the Design Team. Again I feel honoured!
Thanks for watching, see you soon!


2 opmerkingen:

  1. Geweldig, Sylvia. Je blijft jezelf overtreffen.
    Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, wat leuk voor je! Heerlijk dat anderen je werk net als jij mooi vinden! Fijn weekend, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een berichtje achterlaat! Dank je wel alvast!
Thanks for leaving a comment! I appreciate it a lot!
Sylvia