zondag 26 augustus 2012

mega hobby beurs

Vandaag ben ik met Joyce naar de Mega Hobby Beurs in Bleiswijk geweest. Het was in de Bloemenveiling en er waren best veel kramen, alleen maar erg weinig scrapbooking, wel redelijk wat kaartenmaken en heel veel andere hobbies, zoals poppenhuizen, sieraden maken, modelbouw en spoortreinen. Gelukkig is de toegang erg laag (2,50 in de voorverkoop) en het parkeren gratis. Ik heb er wel een mooie daglichtlamp gekocht, zodat ik nu ook 's avonds kan knutselen met goed licht. Verder een paar dingetjes uit de rommelbakken gehaald (Tim Holtz grungeboard vormen en Prima bloemen) en een paar nieuwe Prima swirls. Waar ik echter heel blij mee ben, zijn de "Pandora-style" kralen voor mijn armband! Ik had er pas 6 (originele dan) want bij de juwelier betaal je een vermogen voor 1 kraal. Op de beurs hadden ze "nep-Pandora" voor slechts 0,50 per stuk en ik heb er zoveel gekocht dat m'n armband nu helemaal propvol zit, allemaal in roze, bling en zilverkleur! Helemaal leuk en ik zal hem nu ook veel vaker dragen, want met die 6 originele kralen was het bandje eigenlijk te groot. Nu past hij echt veel beter!!
Bedankt voor het kijken en tot gauw!

Today I went to the Mega Hobby Fair in Bleiswijk with my daughter Joyce. It is a fair with a lot of retailers in various hobby items, very few scrapbooking, but quite a few for cardmaking, jewelry making, dollhouses and electric trains (for the male visitors!). I bought a daylight lamp, so that I can do my scrapbooking at night as well and also found some scrap items with 50% off the origional price, like Tim Holtz grungeboard shapes and some Prima flowers. What I am most happy about, is that I found "Pandora-style" beads for as little as 0,50 each! I got me 20 new beads in pink, bling and silver for my bracelet, *doingthehappydance* and I will wear this bracelet more often now, because with my 6 origional beads the bracelet has been too wide to wear it comfy. Now it fits perfectly!
Thanks for watching, see you soon!



1 opmerking:

Lief dat je een berichtje achterlaat! Dank je wel alvast!
Thanks for leaving a comment! I appreciate it a lot!
Sylvia