maandag 14 mei 2012

soms...

...heb je van die dagen dat het allemaal anders loopt dan je had gepland. Afgelopen zondag was al volgepland met een dag in de gymzaal, waar ik de landelijke finale ritmische gymnastiek voor Wilskracht aan elkaar mocht praten. Een hele leuke dag, waarbij de Wilskracht meisjes ook nog 3 medailles in de wacht wisten te slepen. De zaterdag was ik vrij en had ik gepland om een rondje door het dorp te doen, even over de markt, langs het Boekenvoordeel voor wat nieuwe (budget) scrapspulletjes en dan nog wat scrappen. Het rondje dorp heb ik nog kunnen doen, maar daarna werd ik gebeld of ik kon werken, omdat er iemand ziek was. Uiteindelijk heb ik nog tot 20.00 uur gewerkt en is er van scrappen niets terecht gekomen. Dat stond voor vandaag op de planning, maar vanmorgen stond ik op met (alweer) hoofdpijn, dus dat wordt ook niets vandaag.
Beide dochters waren gisteravond nog even hier voor moederdag, zo leuk! Van Joyce kreeg ik een heel erg welkome kadobon van een scrapwinkel (vraag het altijd als kado, maar krijg het bijna nooit!) met vanille geurstokjes en Debbie had verschillende kadootjes verpakt in een lief tasje, van mijn favoriete dropjes en chocola tot mijn lievelingsshampoo. Helemaal goed dus! Allebei hadden ze er een mooie moederdagkaart bij gedaan.
Bedankt voor het kijken en tot gauw!

Sometimes things don't always turn out the way I planned. Last weekend I spent my Sunday behind the microphone, as speaker for the National Finals Rhytmic Gymnastics (B-level), anouncing all the participants. Saturday was my day off at work and I planned to do some shopping and scrapping, but someone called in ill and I had to go to work untill 8 pm, so there was no time left to get some scrapping done. Luckily I did my shopping first before going off to work and I bought some low budget scrapstuff. Today is another day off, but when I got up, I already had a headache, guess I'll have to postpone my scrapping plans again. I can't stand that, I got so many ideas to create things!
Both daughters were home yesterday for Mother's Day. Joyce got me a gift certificate from a scrapbookstore (it is the perfect gift, I can go shopping online!), Debbie bought me several little presents: fave shampoo brand and chocolate and both gave me a really lovely card.
Thanks for watching, see you soon!

4 opmerkingen:

  1. Wat een lieve cadeautjes! Ik hoop dat je je snel wat beter voelt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha soms...idd! Maar je bent heerlijk verwend zie ik wel en hoop dat je hoofdpijn beter word dat je weer lekker aan de knutsel kan!
    Groetjes Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja, soms lopen die dagen zo....
    En wat ben je lekker verwend, leuke kadootjes zo!

    gr. Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat heerlijk om zo verwend te worden. Dat heb je in een mannenwereld minder. Dat geeft niet want ik wilde graag mannen,alleen een paar meer.
    Josephine

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een berichtje achterlaat! Dank je wel alvast!
Thanks for leaving a comment! I appreciate it a lot!
Sylvia