zaterdag 25 februari 2012

sneakje

Het laatste cirkel journaal wat nog liep bij Piens Atelier is voortijdig gestopt en de meeste albums zijn alweer terug bij hun rechtmatige eigenaressen. Ik heb er nog 2 thuis, die ik voor mijn vriendinnen toch nog graag wil scrappen. Eén layout is alvast klaar, dus hierbij een sneakje ervan:
Bedankt voor het kijken, fijn weekend en tot gauw!

The final Circle Journal what went on its route through Piens Atelier has come to an early end and most albums are back home again. I still  have two more albums to scrap for my friends and I just finished one layout. I cannot show you a lot, but here is a sneak peek.
Thanks for watching, have a great weekend and I'll see you soon!

4 opmerkingen:

  1. Ohhh wat ziet dit er mooi uit zeg, ben zo benieuwd!
    Lieve groetjes Brenda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er prachtig uit zeg, zou ik best willen ontvangen ;)
    Mooi album ook met de oude foto´s! En ook prachtig papier wat er goed bijpast.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er veelbelovend uit! Ik ben zeer benieuwd hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die wil ik eigenlijk wel helemaal zien. Dat sneakje ziet er zo mooi uit!
    Josephine

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een berichtje achterlaat! Dank je wel alvast!
Thanks for leaving a comment! I appreciate it a lot!
Sylvia