woensdag 15 februari 2012

4 ever

Als guestdesigner voor Dutch Dares mocht ik, behalve de dare van 2 weken geleden, ook nog een voorbeeld maken met de schets die nu online staat. Voor deze schets heb ik een paar van mijn trouwfoto's ingescand en afgedrukt en me verder vrij strak aan de schets gehouden. Met Valentijn nog vers in het geheugen, is het een romantische layout geworden, waarvoor ik papier van Maja Designs heb gebruikt. De 4 in de titel is bewerkt met Glimmer Glam van Tattered Angels, maar dat is op de foto niet goed te zien. Het bosje rode roosjes verpakt in tule geeft de layout een extra romantisch tintje.
Bedankt voor het kijken en tot gauw!



As guestdesigner for Dutch Dares I made this layout for sketch # 48 based on Valentine's day. I scanned some photos of my weddingday and followed the sketch rather stricktly. Designpapers are from Maja Design. The number 4 in the title was glazed with Glimmer Glam (Tattered Angels) but it is difficult to get that photographed. The little bouquet of red roses in tule gives this layout an extra romantic touch.
Thanks for watching, see you soon!

2 opmerkingen:

  1. Leuk gedaan hoor! Mooi papier heb je gebruikt!
    Groetjes Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige layout heb je weer gemaakt. Mooi en romantisch met die rode kleur. Het papier komt op deze manier helemaal tot zijn recht!

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een berichtje achterlaat! Dank je wel alvast!
Thanks for leaving a comment! I appreciate it a lot!
Sylvia