woensdag 7 december 2011

Sinterklaas Surprise RAK

Op het forum van Pien's Atelier was ik dit jaar voor de derde keer host van de Sinterklaas Surprise RAK. Ieder jaar weer een terugkerend succes, al deden er dit jaar "slechts" 11 dames mee. De host koppelt dames aan elkaar en dan mag je voor 5 euro een scrapkadootje samenstellen naar de wensen van de ontvanger. Het rakje wordt per post verstuurd. Een gedicht erbij doet het altijd leuk. Op Sinterklaasdag worden de rakjes opengemaakt en mag je gaan raden wie dit jaar jouw "secret Santa" was. Zelf doe ik ook altijd mee, en hoewel ik weet wie voor mij mag shoppen, heb ik altijd de grootste lol met het husselen, het shoppen en de dichtfrustraties van de andere deelneemsters. Hoewel het best tijd vreet, (namen, adressen en wensenlijstjes verzamelen, husselen, doorsturen en in de gaten houden of iedereen op tijd verstuurt en ook wat ontvangen heeft en op de dag zelf achter de computer bij de les blijven) blijft het zo ontzettend leuk om te doen. Mijn secret Santa was dit jaar Elvy en van haar ontving ik de volgende, superleuke vintage rak, met een geweldig gedicht erbij! Elvy, bij deze nogmaals hartelijk dank, ik ben er onwijs blij me (en de volgende keer je wel gewoon aan de 5 euro limiet houden, hoor, want dit is veel meer)!
bedankt voor het kijken en tot gauw!

At the forum of Pien's Atelier it is tradition to do a "Secret Santa RAK" each year at Sinterklaas (December 5). Forum members can participate by giving their name and address to the host (that's me) and include a small wishlist. I exchange the addresses and wishlists and then the participants can go shopping for only 5 euro and send the SSRAK by mail to the receiver, together with a poem. At Sinterklaas the RAK's will be opened and we all start guessing who the Secret Santa's were. It's so much fun to do! My Secret Santa was Elvy and she bought me this great vintage RAK. Isn't it yummie? Thanks again, Elvy for this great RAK (and next time: stick to the limit of 5 euro's, this is far too much).
Thanks for watching, see you soon!

7 opmerkingen:

  1. Je hebt inderdaad super leuke dingen gekregen en die mask is helemaal top !!
    Je hebt het verdiend dat je een beetje extra kreeg deze keer omdat het gewoon de laatste keer was !!!
    Nogmaals bedankt voor de super host, die weer helemaal gezellig en goed gelukt is !!

    lieve groetjes Ria S.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. superleuke sinterklaas rak heb je gekregen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De opdracht was voor 5 euro iets kopen en je mocht natuurlijk altijd een extraatje uit je eigen voorraad erbij doen. Daar heb ik me (serieus!) keurig aan gehouden :-)

    Ik ben blij dat de rak je bevalt en ik vind eigenlijk dat de leuke manier waarop je telkens de sint rak hebt georganiseerd nog véél meer waard is.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Echt een geweldig leuke rak! ik heb ook weer met heel veel plezier meegedaan! Nogmaals dank voor het hosten!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wanneer plaats je eigelijk de gescrapte Australië foto's?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. als het album af is (moet de kaft nog maken)!

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een berichtje achterlaat! Dank je wel alvast!
Thanks for leaving a comment! I appreciate it a lot!
Sylvia