donderdag 18 augustus 2011

Cherish


Gek toch, hoe een layout heel anders uit kan pakken als je er eenmaal mee aan de gang gaat? Deze foto (van mezelf als baby van 3 maanden) wilde ik vintage scrappen, maar dan in zachte pastels (bijv. beige met lichtblauw). Daarvoor had ik helaas geen passend dessinpapier, dus ben ik uiteindelijk maar begonnen met beige/bruine tinten en wilde juist eens een keer roze vermijden. Helemaal geen steunkleur is echter ook saai, dus kwam er van lieverlee wit, zwart en bordeauxrood bij te pas. Met het uiteindelijke resultaat ben ik wel tevreden, al is het niet wat ik in gedachten had. Het dessinpapier is van Bo Bunny, net zoals de uitgeknipte horloges. Verder veel bloemen van allerlei merken, bedeltjes, kant en embellishments uit eigen voorraad, die nog steeds groeit ipv minder wordt, *lol*.
Bedankt voor het kijken en tot gauw!

Scrapbooking can turn out quite a different way as I intended. This photo shows me as a baby of 3 months. I originally wanted to create this layout in soft pastels (like cream and pale blue) avoiding the pink that I normally use, but I haven't got any designpapers that met my ideas, so I started off with just the cream and brown shades. I added a bit of blacks and whites and then decided to use a burgundy red as well, as you can see in the Bo Bunny Timepiece papers. All flowers, lace, charms and other embellishments are from my stash (and that doesn't seem to diminish a bit) [can flowers multiply when stored? LOL]. Eventhough it turned out like this, I'm happy with it, but it's not what I had in mind in the first place.
Thanks for watching, see you soon!


7 opmerkingen:

  1. Wat een mooie Lo is het geworden, misschien niet zoals je van plan was, maar hij is erg mooi!!

    groetjes Ria S.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. prachtige layout Sylvia!! Heel mooi alles zo geclusterd in de hoek.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtig layout
    heb je gemaakt

    groetjes Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind het een fantastische LO! WOW, wat een details en mooie elementen. Mooie foto ook! Ik ken dat hoor dat als je bezig bent het totaal anders wordt dan je van plan was. Ik was met jouw spullen bezig vanavond en eindigde met het verpakkingskarton van de prachtige bloemen die je meestuurde!! Was van plan de bloem te gebruiken maar die gaat ergens anders terecht komen hahaha.
    Groetjes, Jose

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Indardaad heel grappig dat het dan heel anders groeit dan je van plan was. Het is een plaatje geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh my goodness Sylvia this is totally stunning!

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een berichtje achterlaat! Dank je wel alvast!
Thanks for leaving a comment! I appreciate it a lot!
Sylvia