maandag 25 juli 2011

Margot, verboden te kijken!!

Een van de sneakjes die ik jullie gisteren liet zien, betreft een layout voor Margot voor het CJ Uit de oude doos. Eigenlijk is het dus een verrassing voor de ontvanger (in dit geval Margot), maar de layout die ik heb gemaakt met foto's van haar dochter, wil ik inzenden bij een tweetal uitdagingen en daarvoor moet ik de hele layout showen op mijn blog. Dus Margot, verboden te kijken voor je!! Ik zend deze layout in voor de volgende uitdagingen:
- Zomer Challenge bij Scrapdelight.  Deze kleuren zijn zo sprankelend, dat ik er een vrolijke zomerse layout van Femke mee heb gemaakt, je wordt er gewoon vrolijk van als je er naar kijkt.
- Re-run # 2 met 4 foto's bij The Paper Trail Makers
Bedankt voor het kijken en tot gauw!




Yesterday I showed you a sneak peek of the above layout. Normally this has to be a surprise for the the owner of the photos, but I wanted to enter this layout into two challenges. So Margot, sorry, no peeking for you!
The bright and vivid colors of the Summer Challenge at Scrapdelight inspired me for this layout and I used 4 photos, so I can enter this one as well at the re-run # 2 challenge at The Paper Trail Makers.
Thanks for watching, see you soon!

2 opmerkingen:

  1. Love this Sylvia - great take on the challenge with this funky, bright layout!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke foto's van die meid. Mooie LO Sylvia met al die bloemen bovenin. Leuk gedaan.
    Groetjes, jose

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een berichtje achterlaat! Dank je wel alvast!
Thanks for leaving a comment! I appreciate it a lot!
Sylvia