woensdag 27 juli 2011

heteluchtballon



Vanavond ga ik mijn verjaardagskadootje verzilveren: we gaan heteluchtballon varen (duimen dat het weer meewerkt en dat we wat moois kunnen zien onderweg). We vertrekken om 19.00 uur vanuit Woerden, en hopen ongeveer 1- 1,5 uur in de lucht te zijn. Ik ben heel benieuwd hoe dat zal zijn. Zodra ik weer thuis ben vanavond, zal ik wat foto's laten zien!
Bedankt voor het kijken en tot straks!

Tonight I am going to make a flight in a hot air balloon. I'm really excited, hoping that the weather will be fine so that it isn't too foggy to have some nice views. We'll take off at 7 pm and will be in the skies for about an hour. As soon as I'll get home, I hope to show you some photos!
Thanks for watching, see you tonight!

3 opmerkingen:

  1. Leuk geniet er van!
    We zien het wel ondertussen genieten we van deze mooie foto!
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw Sylvia wat leuk, hopelijk werkt het weer bij jullie een beetje mee, hier regent het de hele avond al met donder en bliksem !!!

    veel plezier !!

    groetjes Ria S.

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een berichtje achterlaat! Dank je wel alvast!
Thanks for leaving a comment! I appreciate it a lot!
Sylvia