zondag 3 juli 2011

hulp gevraagd

Bij het forum van Scrapdelight zijn we aangekomen bij count up challenge nr. 6. De vereisten voor deze layout zijn:
6 foto's (uiteraard), 6 knopen, 6 swirls, een titel van minimaal 6 woorden en als extraatje een kleur gebruiken met 6 letters. Nu heb ik 3 verschillende layouts gemaakt, die alle 3 voldoen aan de eisen, maar ik mag er maar 1 inzenden. Welke heeft jullie voorkeur?

Just playing around with my sister: kleur: fraise (een soort roze-achtig rood) en cerise (iets meer roze dan rood)

de Japanse tuin in Den Haag (kleuren: violet, purper, sering, azalea, dus diverse tinten paars en helwit cardstock)
Wim we missen je nog steeds (kleuren: marine, petrol, indigo)
HELP!
Bedankt voor het kijken en tot gauw!

At Scrapdelight count up challenge # 6 is on for this month. We have to create a layout wit 6 photos, 6 buttons, 6 swirls, a title with at least 6 words and a color consisting of 6 letters. I have made 3 layouts that alle comply with the request, but I'm allowed to make only 1 entry. Which one would you decide? Please help me out here!
Thanks for watching, see you soon!

16 opmerkingen:

  1. Oh Sylvia,dat is moeilijk kiezen, maar voor mij springt de onderste vintage er wel uit.

    succes met je keuze, want ze hebben alledrie wel wat.

    groetjes Ria S.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind de onderste en de bovenste er echt uitspringen dus ik zou een van die twee kiezen ik vind ze allemaal prachtig...
    liefs Marielle

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hmmm ze zijn alle drie erg geslaagd maar de derde spreekt mij het meeste aan. Ik hou van dat soort oude foto's en de uitstraling met de dots en swirls vind ik erg mooi!
    groetjes, jose

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ze zijn schitterend Sylvia. De eerste en de laatste springen er het meeste uit. Daar heb je natuurlijk weinig aan als ik er 2 kies. Hmmmmm... dan de laatste.
    Succes met de challenge en je uit eindelijke keuze.
    Groetjes Tamara

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ze zijn alle 3 super leuk en mooi, maar de onderste springt er voor mij het meeste uit maar ik hou ook erg van vintage.
    misschien kun je nog een 3e touwtje aan die tag maken dan is dat aantal ook weer 6
    groetjes Simone

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja en ook ik ga voor de vintage one!
    Helemaal mooi die andere ook hoor!
    Fijne week,
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Alle 3 mooi, maar de onderste is favoriet!

    gr. Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  8. alles geslaagd, maar ik vind die met de kids dan weer superzzz... zo raak je er natuurlijk ook niet uit ! veel succes in ieder geval,
    groetjes, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Tja, ik houd van vintage, dus de laatste vind ik wel errug mooi...

    BeantwoordenVerwijderen
  10. zo he, das een lastige!! Euhm tja ik zou gaan voor de onderste vind ik erg mooi met de zwart wit fotoos! de andere zijn ook super geworden!
    Succes
    Groetjes, Annemieke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Allemaal leuk, maar ik ga ook voor de laatste!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik deel toch de mening met de meesten hierboven, de onderste springt er echt uit!
    Groetjes Hilde

    BeantwoordenVerwijderen
  13. nummer 2 spreekt mij het meeste aan
    groetjes mina

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat zijn dat super mooie
    layout,s die je heb gemaakt

    groetjes Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Lieve Sylvia: ze zijn prachtig!! Maar ik zou de Japanse tuin inzenden die vind ik zo mooi en stijlvol!
    Groetjes,
    Arja

    BeantwoordenVerwijderen
  16. dank voor al jullie reacties. Meeste stemmen gelden, dus ik heb de onderste ingestuurd. Simone, dank je wel, ik heb er nog een extra fiber aan vastgeknoopt!

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een berichtje achterlaat! Dank je wel alvast!
Thanks for leaving a comment! I appreciate it a lot!
Sylvia