donderdag 19 mei 2011

Pa

Deze layout van mijn vader komt in mijn jeugdalbum en heb ik gemaakt naar aanleiding van schets 254 bij Scrapbook Challenges. Ik vond de schets niet echt makkelijk, maar dat is dan ook wel weer de uitdaging. Alle randjes zijn gedistresst, het vogelkooitje is een stans en de kardinaal erin een stempel. Deze vogels had mijn vader vroeger in een volière achter in de tuin. De pagina komt uit een oude Libelle van 1944, de potkachel die je erop ziet, hadden wij thuis vroeger ook. Journaling staat op de verborgen tag achter de foto.
Bedankt voor het kijken en tot morgen!

Another layout for my personal album, made following sketch # 254 at Scrapbook Challenges. All edges were distressed, the birdcage is a die and the bird (a green cardinal) a wooden stamp. My dad used to keep this kind of exotic birds in a large cage in the backyard. The heater on the old magazine page looks exactly the same as the black one we had in those days. Journaling is on the hidden tag.
Thanks for watching, see you soon (probably tomorrow)!

5 opmerkingen:

  1. Mooi Sylvia! Leuk he die plaatjes uit de oude Libelle, vooral als het ook nog herinneringen oproept!

    gr. Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi zeg Sylvia!!
    Lieve groetjes en een heel fijne avond!!!
    Brenda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke LO Sylvia. Lekker veel details overal.
    Groetjes, Jose

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie herinneringen verwerkt in die lay out!
    Die kachel ook zo leuk, stookten ze die vroeger niet met kolen?
    Fijne avond,
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo Sylvia, jij bent lekker bezig geweest, heb al een paar dagen niet geblogd ,aar kan niet alles meer inhalen merk ik.
    maar je hebt super mooie projectjes gemaakt !!

    @ kijk eens op mijn blog bij het bericht van Kalfje heeft een naam !!!!

    groetjes Ria S.

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een berichtje achterlaat! Dank je wel alvast!
Thanks for leaving a comment! I appreciate it a lot!
Sylvia