dinsdag 17 mei 2011

Japanse tuin

Een dubbele layout, die ik een paar weken geleden al maakte, heb ik jullie nog niet laten zien. Ik heb hem gemaakt naar aanleiding van een uitdaging bij Scrapbook Challenges, volgens een schets. Heel eerlijk gezegd vind ik hem een beetje vol, maar ik ben wel tevreden met het resultaat. De kleuren die ik gebruikt heb voor de embellishments spatten ervan af, maar het zijn dezelfde kleuren die in de foto's voorkomen. De foto's zijn gemaakt in de Japanse tuin in Den Haag, waar ik vorig jaar met Annemarie ben geweest. De titel heb ik gemaakt met tandenstokers.
Bedankt voor het kijken en tot gauw!



This spread I made a few weeks ago, but it never made it to my blog, up until now. I made this one for a sketch challenge at Scrapbook Challenges. The vibrant colors I used for the embellishments come from the photos, they were taken at the Japanese Garden in The Hague, where Annemarie and I tested our use of the cameras last year. The title was made out of toothpicks.
Thanks for watching, see you soon!

3 opmerkingen:

  1. Leuk geworden zeg! Wat gaat de tijd eigenlijk snel zeg dat het alweer een jaar geleden is.

    Groetjes Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wat gaaf die letters van tandenstokers! Mooie lo!

    gr. Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk gemaakt hoor Sylvia!
    Wat een mooie tuinen!
    Fijne avond,
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een berichtje achterlaat! Dank je wel alvast!
Thanks for leaving a comment! I appreciate it a lot!
Sylvia