zondag 23 januari 2011

paternoster lift

Op het forum bij Piens Atelier is Elvy een paternoster lift gestart. Er is een inspiratie-lo geplaatst die 3 weken blijft staan en die iedereen kan liften. Dit is mijn uitwerking ervan.
De basis is kraftpapier, dessinpapier is van K&Company (geloof ik), verder heel veel kant uit mijn voorraad en wat minimale embellishments. De fotootjes heb ik ook bij mijn vader meegenomen, het zijn mijn opa en oma van moeders kant.
Bedankt voor het kijken en tot gauw!

Elvy started a paternoster lift on the forum at Piens Atelier. She placed a lay out as inspiration to be lifted by anyone, who feels like it. After 3 weeks, someone else places another lay out to be lifted. This is my lift. I used kraftpaper as a base, designpaper is from K&Company, lots of lace and a few embellishments complete it. On the pics you see my grandma and granddad from my mother's side.
Thanks for watching, see you soon!



6 opmerkingen:

  1. Prachtige LO en zo'n mooie herinneringen.
    Wat heb jij een leuk fotootje staan in die lijst met bezoekers.
    Dat zie je bij niemand verder.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, wat een mooie layout. En wat een mooie oude foto's. Je hebt ze toch wel eerst ingescand voordat je ze gebruikt hebt?
    Groetjes,
    Arja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige LO, helemaal mijn grote liefde Vintage,
    Ik ben volger van je geworden voor inspiratie.

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een berichtje achterlaat! Dank je wel alvast!
Thanks for leaving a comment! I appreciate it a lot!
Sylvia