donderdag 20 januari 2011

Lay out

Vorige week was ik bij mijn vader op bezoek en daar heb ik wat oude foto's uit mijn babytijd meegenomen. Ik heb wel een album met babyfoto's van mezelf, maar dan moet ik ze allemaal los gaan halen om te scannen, dus dat is niet zo handig. Ik heb alvast 1 spread gemaakt met foto's toen ik 1 dag oud was. Sommige zijn in zwart/wit, andere zijn kleurenfoto's, maar dan lekker verkleurd. Het papier wat ik gebruikt heb is van MME (Lost & Found), ook de vlaggetjes en de diecut zijn hiervan. Verder nog wat bloemetjes en kant uit m'n voorraad.
De lo op de tweede foto is gemaakt naar aanleiding van de januari-schets op Piens atelier, je vindt hem hier.
Bedankt voor het kijken en tot gauw!




Last week I visited my dad and took some old babypics home with me. Most of them are in black&white, but some of them are color pics, though a bit fainted. I made a spread with these, to start my own baby scrapbook. Designpaper is Lost & Found by My Mind's Eye and so are the die-cuts. Flowers and lace from my stash. The second lay out was made following the January sketch at Piens Atelier, you can find it here
Thanks for watching, see you soon!

7 opmerkingen:

Lief dat je een berichtje achterlaat! Dank je wel alvast!
Thanks for leaving a comment! I appreciate it a lot!
Sylvia