woensdag 8 december 2010

uitdaging

Voor het eerst doe ik mee aan een uitdaging, namelijk die bij Sketchy Colors nr 50. De uitdaging gaat om het kleurgebruik van bruin en creme. Ik heb dit theelichtkaartje gemaakt. De waxinelichtjes heb ik bestempeld met een tekst (season's greetings en dennenappeltjes) volgens de techniek, die ik gisteren beschreven heb. Het dessinpapier is van 3ndypapir, de stempels van Anita's, randpons van EK Succes en een bloemetje van Magnolia.De randjes zijn geïnkt met distress inkt tea dye, vintage photo en walnut stain.
De swirl heb ik eerst gestempeld en daarna met perlen pennen bewerkt.
Bedankt voor het kijken en tot gauw!


This is my very first attempt to participate in a challenge, it's the one from Sketchy Colors #50, using the colors brown and cream. I made this tealight card. The tealights were stamped with Stazon Timber Brown, I used 3ndypapir, ribbon from my stash, Magnolia flower and borderpunch from EK Success. All the edges were inked with distress inks Tea Dye, Vintage Photo and Walnut Stain. The swirl was stamped first, then I used pearl pens to trace it.
Thanks for watching, see you soon.

3 opmerkingen:

  1. A beautiful card!
    Lovely colours and design:)
    Hugs, Heidi:)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. A lovely an beautiful tealight card..in beautiful colors:) Thanks for playing with Sketchy Colors this week, and good luck!:)
    hope to see you algain next week to!:)
    hug, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een berichtje achterlaat! Dank je wel alvast!
Thanks for leaving a comment! I appreciate it a lot!
Sylvia