dinsdag 14 december 2010

kadootje - present

Nog een paar kadootjes gemaakt. Deze kadoverpakking voor flessen drank (te koop bij de slijter) heb ik
een beetje gepimpt met Echo Park papier. Het venster is uitgesneden, hierin heb ik een stukje mica geplakt, wat bestempeld is met sneeuwvlokken en Stazon. Erin zitten chocotofs van Cote d'Or. Met een labeltje eraan heb ik weer 2 kadootjes!
Bedankt voor het kijken en tot gauw!


This present I made from a decoration giftwrap for bottles, that I bought at the liquor store. I decorated it with Echo Park Wintertime design paper. The window was cut out and replaced by mica, that I stamped with Stazon and some snowflakes. Inside you'll find lots of chocolate toffees. Put a nice tag on, and you'll have another gift for X-mas!
Thanks for watching,, see you soon!

8 opmerkingen:

  1. wat een leuke kado's heb je gemaakt. Om even op je vraag terug te komen op mijn blog.Het papier dat ik gebruikt had is van Little Yellow Bicycle.

    groetjes Heidie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heel leuk zeg mooi om als kado te krijgen!!
    fijne avond
    groetjes carla

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat ziet dat er mooi uit
    heelerg mooi gemaakt

    groetje Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ging even kijken of het je gelukt was syl,over dat achterlaten van een berichtje,en verdomd goed zeg het is je gelukt,en te gek doosje trouwens,

    liefs Juanita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Erg leuk geworden. Dat venster vind ik helemaal te gek. Leuk he dat Echo Park papier. Heb ik ook gebruikt voor een lootje ( zie blog ) Groetjes,
    Arja

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk idee dat pimpen van die kadoverpakkingen! In ieder geval sneller dat het zelf snijden en rillen! Zo die sla ik even op in mijn ideeenmap (oftewel jatmap haha)

    Liefs van Petra.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een geweldig leuk idee zeg! Ik heb die combinatie van Chocotofs en een tof nieuw jaar al eens eerder gezien, echt leuk! Groetjes, Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een leuk cadeautje zo zeg...ziet er heel leuk uit.
    gr irene

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een berichtje achterlaat! Dank je wel alvast!
Thanks for leaving a comment! I appreciate it a lot!
Sylvia