donderdag 16 december 2010

een beetje feest - celebration

Vandaag zijn Rob en ik 27 jaar getrouwd en ondanks dat dat geen officiële mijlpaal is, willen we dat toch een klein beetje vieren, dus gaan we vanavond gezellig met het hele gezin uit eten. Op deze lo (die ik kreeg via een fotoswap van Josephine) kun je zien hoe wij er 27 jaar geleden uitzagen! Wat een verschil met nu, hè? Ik weet wel dat het toen ook behoorlijk koud was. Als ik terugkijk naar de foto's waar de familie op staat (met allemaal dikke winterjassen aan), lijkt het wel of de temperatuur echt dik onder nul was, er lag in elk geval wel ijs op de sloten. En daar stond ik dan in mijn trouwjurk zonder mouwen, bbbrrrr!
Bedankt voor het kijken en tot gauw!


Today my husband and I are celebrating our 27th anniversary and although that is not a "big" thing, we will be going out to dinner tonight with our family. This layout I received a while ago from a dear friend, who scrapbooked a few of my weddingpictures, so you can see how we looked in those days. What a difference, compared to how we look today! Anyway, I can recall that 27 years ago it was just as cold as today (although there was no snow) and my wedding gown did not have sleeves!
Thanks for watching, see you soon!

4 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd met jullie 27e trouwdag, en wens jullie een gezellig etentje.

    Leuke LO trouwens, en brrrr lekker koud !!!!!

    groetjes Ria S.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Congratulations to both of you!
    And a beautiful LO.
    Hugs, Heidi:)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. heb al 24 landen mam, je loopt achter! haha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ieder jaar is een mijlpaal, Sylvia. We hebben het ook ieder jaar gevierd.Doen jullie dat ook maar.Het is ieder jaar weer kostbaar.
    Een fijne dag en veel liefs
    Josephine

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een berichtje achterlaat! Dank je wel alvast!
Thanks for leaving a comment! I appreciate it a lot!
Sylvia