dinsdag 23 november 2010

kerstkaarten

Op dit moment ben ik bezig met m'n kerstkaarten, 't is wel een soort van massaproductie geworden, maar ja.
Ik ben eigenlijk helemaal geen kaartenmaakster, het oppervlak is te klein en ik ben er veel te ongeduldig voor: ik kan echt geen uren besteden aan maar 1 kaartje. Hier is een impressie van wat ik tot nu toe gemaakt heb. (Sorry voor de kwaliteit van de foto's, beetje overbelicht, geloof ik). Bedankt voor het kijken en tot gauw!



At the moment I am busy making X-mas cards. They are quite simple, because I am far too impatient to spend hours upon hours to make the perfect card. Beside of that, the surface of a card is just too small for me :)  (Apologies for overexposure of the pics). Here is what I made so far.
Thanks for watching, see you soon!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Lief dat je een berichtje achterlaat! Dank je wel alvast!
Thanks for leaving a comment! I appreciate it a lot!
Sylvia