woensdag 15 september 2010

ook in het Engels

Vanaf vandaag ga ik proberen ook mijn berichten (in het kort) in het Engels te posten, dit omdat ik merk dat er steeds vaker buitenlandse bezoekers op mijn blog komen. Nu hoop ik dat ik een aardig woordje Engels spreek (en schrijf), maar helemaal vloeiend zonder fouten zal het niet zijn. In elk geval hoop ik mijn buitenlandse bezoekers hiermee van dienst te zijn
Nog 1 dag werken en dan vertrekken Rob en ik voor een lang weekend naar Antwerpen, waar ik een hotelletje heb geboekt. Even geen werk, maar leuke dingen doen, zoals de Vogeltjesmarkt bezoeken en shoppen natuurlijk. Ik heb er zin in, nu maar hopen dat het weer ook meewerkt.
Bedankt voor het kijken en tot gauw!

Starting today, I will try to post in English as well as in Dutch, so that my foreign visitors can understand what I'm writing about. Please excuse me in case my English isn't quite correct.
Only one more day of working, and my husband Rob and I will leave for a long weekend in Antwerp (Belgium). Just taking some quality time to relax and doing some sightseeing over there, visiting the Bird Market e.g. and do some fun shopping. I'm looking forward to that and I'm praying that the weather will be fine, a little sunshine would be nice.
Thanks for watching and see you soon!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Lief dat je een berichtje achterlaat! Dank je wel alvast!
Thanks for leaving a comment! I appreciate it a lot!
Sylvia