dinsdag 14 september 2010

druk druk druk

Pppff, ik heb het druk! Behalve dat ik veel moet werken de komende tijd, heb ik ook nog optredens met m'n koor. Afgelopen zaterdag waren we op de open dag van Ipse De Bruggen in Nieuwveen, waar we een optreden van 1 uur hebben verzorgd. Het was stralend weer en we hebben er heerlijk gezongen in de open lucht, o.a. een medley van de Beatles en van Abba (musical: mama mia), Joyful (uit Sister Act), You'll be in my heart (uit Tarzan) en Aquarius (uit Hair). Volgende week woensdag hebben we weer 2 optredens, dit keer in Waddinxveen, maar helaas kan ik daar niet bij zijn.
Ondertussen ook nog wat gescrapt, al heb ik nauwelijks de puf ervoor. De fotoswap van september op Piens Atelier heb ik gemaakt voor Simone. Het is een foto van haar opa op zijn boot. Ik heb als basis  Kraft papier gebruikt (vond dit wel geschikt voor een stoere "zeemansfoto", alhoewel ik er niet kapot van ben, van het Kraft dan). Samen met de rood-wit-blauw kleuren is het wel een Hollandse layout geworden. Het zeilschip rechtsonder is een 3D knipwerkje, normaal ook niet mijn "ding" maar wel toepasselijk. Linksboven heb ik wat alcoholinkt gebruikt.

Daarnaast ook nog een begin gemaakt met mijn eigen CJ (My travel highlights) wat in november a.s. gaat starten op Piens Atelier. Ik ga foto's meesturen van vakanties in o.a. Dubai, Egypte, Sri Lanka en Las Vegas.

Bedankt voor het kijken en tot gauw!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Lief dat je een berichtje achterlaat! Dank je wel alvast!
Thanks for leaving a comment! I appreciate it a lot!
Sylvia