Allereerst een heel hartelijk welkom voor mijn nieuwe volgers Amy, Rianne, Pia, Jacqueline en Daniëlle, leuk dat jullie mijn blog hebben gevonden!!
Ik heb 2 kaartjes om jullie te laten zien, als eerste het kaartje wat ik voor Ria heb gemaakt omdat ze 65 jaar is geworden. Ria had hiervoor een challenge uitgeschreven, omdat ze op haar 65e van haar AOW mag gaan genieten. Voor haar heb ik een kaartje gemaakt in "piratenstijl" in de vorm van een bustier. Als je het kaartje openmaakt, vind je aan de binnenkant mijn verjaardagswens voor haar op een tag.
Dan nog een tweede kaartje, wat ik inzend voor challenge nr. 23 bij het
Liftchallenge blog. De bedoeling is dat je een kaartje maakt n.a.v. een logo. Je mag zelf weten of je de kleur, de indeling of het lettertype ervan gebruikt. Ik heb gekozen voor het logo van Heineken (ook al houd ik helemaal niet van bier, maar ja) en heb zowel de kleuren als de indeling vertaald naar een kerstkaartje. Het papier is dubbelzijdig gekleurd, groen aan de buitenkant, rood aan de binnenkant. De ster is van hout en gekleurd met rode stickels (heel lang laten drogen), de banner is een stans van Tim Holtz met witte rubon letters voor de tekst. De blaadjes en bloem eronder zijn gekocht, de takjes geponst (McGill pons)
Bedankt voor het kijken en tot gauw!
First of all a warm welcome to my new followers Amy, Rianne, Pia, Jacqueline and Daniëlle. Thank you for becoming a follower and have fun!
I want to show you 2 cards, the first one was made for Ria for reaching her 65th birthday. I made her this corset card. When opened, it reveals my birthday wish for her, that I wrote on a tag.
The second card will be participating in challenge # 23 at the
Liftchallenge blog. They wanted to see cards, inspired by logo's. I choose the Heineken logo (although I don't drink beer) and used both the colors and the layout for this X-mas card. The paper I used is double sided, the outside is green, the inside is red. The star was colored with red stickles (let dry for a very long time) and I used one of the TH banner dies to rub on the sentiment. The flower and leaves are by Prima Marketing, the branches were punched (Mc Gill punch)
Thanks for watching, see you soon!