zondag 31 juli 2016

CZC en knie-operatie

Hallo allemaal!
Daar ben ik weer met een update. Afgelopen donderdag was de dag van mijn knie-kijk-operatie. Ik mocht me al heel vroeg melden, in eerste instantie 6.45 uur, wat later 7.00 uur werd. Gelukkig maar, want uiteraard moet je dan nuchter zijn. Ruggenprik gehad, meegekeken met de operatie, waarbij de gescheurde meniscus voor een deel is weggeknipt en alle flarden van het rafelige kraakbeen zijn "geshaved". Verdoving was redelijk snel weer uitgewerkt, dus om 14.00 uur was ik alweer thuis met een ingepakte knie en een partij pijnstillers. Het drukverband heb ik inmiddels verwijderd, en toen bleek dat de steekwondjes toch behoorlijk hebben gelekt. Pijn heb ik eigenlijk alleen donderdag gehad, en alleen 's avonds neem ik paracetamol, zodat ik kan slapen. Verder is het me allemaal erg meegevallen. De knie is nu alleen nog erg dik en lopen doe ik met krukken, maar dat zal allemaal wel beter worden in de komende tijd.
De CZC (Craftorij Zomer Challenge) is nu ook afgelopen, de maanden juni en juli hebben we met de hele groep elke dag een kaartje gemaakt, dus nu hebben we weer een mooie collectie van 61 (+3 opwarmertjes). Onderstaand een impressie van de maand juli.
Bedankt voor je bezoekje en tot gauw!
nr 36 horizon/skyline

nr 44 1 woord: purrfect

nr 46 cartoon/stripfiguur

nr 49 emotie

nr 50 washitape

nr 53 steampunk

nr 54 eigengemaakt stencil

nr 60 paars

nr 61 maak iets in 15 minuten

Hi y'all!
Here's an update about my knee. Last Thursday morning I had my surgery. Thanks to the epidural, I was in and out the hospital in no time at all. They partially cut away my meniscus and cleaned up several pieces of the cartilage that were floating around. Hopefully this surgery will get me mobile again. As for now I removed the compress, expecting that I could move around a bit better, but unfortunately my knee has swollen quite a bit and bending it is quite a struggle. So for now I have to use crutches to walk, but I hope this will improve over the next few weeks. Luckily I feel hardly any pain.
At the Craftorij the Summer Challenge (CZC) has ended, it has been a blast to get challenged every day to make a card. So now each one in the whole group has 61 different cards, some of them made minialbums, I made a box for my cards. Above you see some of the cards that I made in this month.
Thank you for dropping by, see you soon!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Lief dat je een berichtje achterlaat! Dank je wel alvast!
Thanks for leaving a comment! I appreciate it a lot!
Sylvia