zaterdag 5 maart 2016

pocketletters

Hallo allemaal!
Even niets gepost, maar dat wil nog niet zeggen dat ik niks meer aan het doen ben. Mijn knie gedraagt zich nog steeds niet helemaal zoals het moet, maar het (trap-)lopen gaat wel steeds wat beter. Pijnvrij ben ik nog lang niet en de fysio wordt ook elke week trouw steeds bezocht, maar ik ben inmiddels wel weer aan het werk, zij het achter de kassa, waar ik kan zitten. Vanaf volgende week ga ik het weer proberen op m'n eigen plekje op de broodafdeling.
In mijn vrije tijd heb ik me gewaagd aan het maken van pocketletters, een nieuwe hype, voor zover ik gelezen heb. Oorspronkelijk bedoeld als snail mail voor penvriendinnen, maar ik heb er verjaardagsmail van gemaakt. Ik kan jullie alleen maar een paar sneaks laten zien, aangezien ze nog niet verstuurd zijn, want de "dinnetjes" moeten nog jarig worden deze maand. Wel leuk om te doen, want je kunt de kaartjes in de pockets van zo'n brief (9 stuks in totaal) zowel aan de voor- als achterkant versieren en zelfs de pockets aan de buitenkant. Als ze verstuurd en ontvangen zijn, zal ik ze in z'n geheel laten zien, voor nu moeten jullie het met deze sneaks doen.
Bedankt voor je bezoekje en tot gauw!


Hi y'all!
The healing of my knee takes more time than expected, so I'm still getting fysio therapy, although my walking has improved a bit. For now I started working again at the register counter, because I am not able to stand for a longer period  and at the counter I can sit down, so my knee won't hurt that much.
Next week I'll give it a go at my regular place, where I will try to pick up where I left off.
In the meantime I tried to make some pocket letters for some of my friends, whose birthdays are coming up. Instead of a birthday card, I made them a pocket birthday letter, with some goodies on the back, but I can only show you these 2 sneak peaks, because the girls haven't received them yet.
I will post them in full within short.
Thank you for dropping by, see you soon!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Lief dat je een berichtje achterlaat! Dank je wel alvast!
Thanks for leaving a comment! I appreciate it a lot!
Sylvia