donderdag 18 februari 2016

kadokaartje en layout

Hallo allemaal!
Afgelopen weekend ben ik met een aantal vriendinnen op verjaardagsvisite geweest in Valkenswaard bij een vriendin die tegelijk met mij jarig is (hoe toevallig kan het leven soms zijn). Aangezien ik met mijn knie nog niet in staat ben om zelf auto te rijden, was een andere vriendin zo lief om me vanuit Den Haag op te komen halen, zodat ik toch mee kon naar de verjaardag. Margot is tegenwoordig helemaal verliefd op SU spulletjes, dus ze vroeg een geldelijke bijdrage om nog het een en ander aan te schaffen; wij mochten ons uitleven op de verpakking ervan. Voor haar heb ik dit portemonnee-kaartje gemaakt volgens een patroontje wat ik vond op Pinterest. Erg leuk om te maken en superhandig om te geven.
Voor het Maja moodboard van februari maakte ik deze Sweetheart layout met een (blurry) foto van mijn ouders (uit ca. 1944) toen zij zich hadden verloofd. De foto is niet scherp, maar het is de enige die ik heb en zo wordt het toch vastgelegd voor het nageslacht. Papier is uiteraard van Maja, ik heb wat stencils van TH gebruikt met inkt, distress spray en modeling paste en de cupido stans met hartjes van TH. Al met al een lekker zoete layout.
Bedankt voor je bezoekje en tot gauw!





Hi y'all!
Last weekend a friend of mine picked me up to visit another friend for her birthday. She (the birthday girl that is) is totally in love with stampin' up stuff, so she wished for some cash to expand her SU stash. We (her friends) could do our best on the gift wrappers. So I made this paper wallet according to a pattern I found on Pinterest.
The sweetheart layout was made for the Maja Design Moodboard of February, with a blurry b/w photo of my parents engagement, back in 1944. As it is the only photo I have got from them, I still wanted to scrap the memory. Papers are Maja Design, I used modeling paste, distress ink and spray stains with TH layered stencils (heats and Valentine) and TH dies cupid and hearts. All together it turned out really sweet.
Thank you for dropping by, see you soon!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Lief dat je een berichtje achterlaat! Dank je wel alvast!
Thanks for leaving a comment! I appreciate it a lot!
Sylvia