vrijdag 1 januari 2016

Count down vervolg

Hallo allemaal!
Iedereen weer fris en fruitig in het nieuwe jaar aangekomen? Ik hoop het, ben het nieuwe jaar alvast goed begonnen door vannacht 7 uur aan één stuk te slapen, dat was al 2 jaar niet meer voorgekomen.
Om nog even op de Countdown terug te komen krijgen jullie hier mijn uitwerkingen van de laatste paar dagen. Op dag 5 maakten we iets voor jezelf met als onderwerp "goede voornemens", dag 4 was voor de traditionele en hilarische photohunt (die ik aan me voorbij heb laten gaan, omdat er geen hulp in huis was). Op dag 3 mochten we stempelen met groente en fruit, waar ik een kaartje mee heb gemaakt, en dag 2 werd ingevuld door intuïtief tekenen van fantasiedieren. Dag 1 (31 december) was gereserveerd voor het grootste kadootjes-weggeef-festijn van de Craftorij, waarbij er prijzen werden verloot onder alle deelneemsters van de Countdown. Helaas moest ik werken en heb ik me later door 1339 facebook-berichtjes doorgeworsteld, ppfff. Hier geen kadootje bij gewonnen helaas, maar wel eentje bij de top 15 van 2015, georganiseerd door Krea Teja hobbyshop, een mooie hartjes snijmal van Sizzix, waar ik heel blij mee ben.
Bedankt voor je bezoekje en tot gauw!
dag 5 "enjoy today"

dag 3 groentestempels (paprika, ui en knoflook)

dag 2 fantasiedier tekenen

Hi everyone!
The new year has arrived, I hope that everyone is safe and sound! I started off this year with a good night's sleep of 7 hours on a row, that has not happened to me in ages. As for the Count down at the Craftory here are my creations for day 5 (your goals for 2016), day 3 (stamping with fruits or veggies) and day 2 (intuitive drawing). I skipped the traditional photo hunt on day 4 (cause there was nobody home to help me) and day 1 (December 31) is reserved for the give away spree, sponsored by the Craftorij. I had to work that day and when I finally could join in, there were 1339 messages on Facebook about it. Needless to say that I did not win any giveaway, but I'm still one lucky girl, because I won a Sizzix die at Krea Teja in their top 15 of 2015 sales, just by leaving a comment.
Thank you for dropping by, see you soon!

3 opmerkingen:

  1. geweldige Countdown Sylvia, je hebt mooie kaartjes gemaakt en je fantasie figuur is helemaal zo gek nog niet. groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gelukkig nieuw jaar! Wat een mooie kunstwerkjes heb je gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wens je een mooi en creatief 2016! En wat is dat een gaaf dier geworden... Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een berichtje achterlaat! Dank je wel alvast!
Thanks for leaving a comment! I appreciate it a lot!
Sylvia