donderdag 12 november 2015

kerstkaarten 2015

Hallo allemaal!
Nog 43 dagen en dan is het alweer kerstmis, de tijd vliegt! Al zou je het niet zeggen met de relatief hoge temperaturen buiten (ik loop nog steeds in mijn zomerjas), toch duurt het niet lang meer. Ik ben dan ook maar eens op tijd begonnen met m'n kerstkaartjes van dit jaar (vind ik zelf), sommige zijn recht-toe-recht-aan en super simpel, andere kosten wat meer tijd en papier om in elkaar te zetten. Ach, zolang we er plezier aan beleven om ze te maken (en te ontvangen) blijft het een geweldige hobby, lekker aan de knutsel met papier, stempels, inkt en embellishments.Het eerste kaartje hieronder zag ik bij dinnetje Jacqueline voorbijkomen en zend ik in voor het november moodboard bij Maja Design.
Komende week ga ik weer een lang weekend met de scrapvriendinnen naar Zuid-Limburg, waar we weer kunnen bijkletsen en samen kunnen freubelen. Ik heb er zin in! Nu alleen nog bedenken wat ik mee ga nemen....
Bedankt voor je bezoekje en tot gauw.









Hi y'all!
Only 43 more days until Christmas, time flies! Although it still is warm for this time of year, X-mas is waiting around the corner!! So I started early this year to make my own Christmas cards (instead of those last-minute DIY hurry cards) and I really put some effotr/time/money in a few of them. Okey, the majority is clean and simple (also because some of the receivers don't appreciate my craft skills), but for those who do, they will receive my more luxurious homemade cards.
The first card above was made after an exemple I saw at one of my friends blosg (Jacqueline DH) and will be participating in the Maja Design November moodboard.
Next week I'll be enjoying  a long weekend with my scrappy friends just to catch up and have fun with each other, maybe even get some cards done as well. I'm looking forward to it, only have to figure out whatproject  I'll be taking with me.....
Thank you for dropping by, see you soon!



3 opmerkingen:

  1. Ook al vieren wij geen kerstmis. Je kaarten wil toch we even bekijken. Ze zijn weer de moeite waard ik kan er inderdaad inspiratie uit opdoen.bedankt daarvoor. Denk je nog een keer te komen? Lies Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaarten, vooral de eerste is schitterend, leuk met die labels.
    Groetjes, Chantal S

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een berichtje achterlaat! Dank je wel alvast!
Thanks for leaving a comment! I appreciate it a lot!
Sylvia