woensdag 27 mei 2015

Craftorij Zomer Challenge 2015 (CZC 2015)

Hallo allemaal!
Bij de Craftorij wordt er ook dit jaar weer een Zomer Challenge (CZC) gehouden gedurende de maanden juni en juli. Elke dag wordt er een nieuwe uitdaging geplaatst door een van de DT-leden, die je dan mag maken op een correspondentiekaartje. Vorig jaar heb ik ook meegedaan en het was heel gezellig. Dit jaar heb ik even getwijfeld, maar me uiteindelijk toch maar opgegeven. Of ik elke dag tijd heb om iets te maken, zien we dan wel weer. De opwarmertjes heb ik in elk geval al wel af en zie je hieronder.
Bedankt voor je bezoekje en tot gauw.
prechallenge 1: use thread. rope or twine

prechallenge 2: all green

Hi everyone!
At The Craftorij there is this year's Summer Challenge, starting June 1st. The DT members take turns in hosting a daily challenge during June and July and every member can participate in making the daily challenge on a small card. I have participated in 2014 and will do so this year as well, not knowing if I will be able to take on every single challenge, but I sure will try to. Both pre-challenges were made already and I am determined to play along these two summer months.
Thank you for your visit, see you soon!



2 opmerkingen:

Lief dat je een berichtje achterlaat! Dank je wel alvast!
Thanks for leaving a comment! I appreciate it a lot!
Sylvia