donderdag 12 maart 2015

photo shoot

Hallo allemaal!
Voor het maart moodboard van Maja Design (wat een leuke alliteratie trouwens) heb ik onderstaande layout gemaakt met een zwart wit foto van mijn petekind/nichtje. Het moodboard heeft helemaal mijn kleur, lekker roze in verschillende tinten, gecombineerd met bruin, echt mooi. Ik ben dan ook lekker in de weer geweest met sprays, inkt, paste en masks om de achtergrond te bewerken. De hoekjes rond de grote foto zijn van Scrapmatts, uit de prijs die ik gewonnen heb. Achtergrondpapier komt uit verschillende collecties van Maja.
Bedankt voor je bezoekje en tot gauw!


Hi everyone!
For the March moodboard at Maja Design I created above layout with a black/white photo of my godchild Michelle, taken during a photo shoot. The moodboard is right up my alley with lovely pink and brown colors. So I created the background with inks, sprays, paste and masks and used several pinkish scraps of paper from various Maja Design collections. The lacey photo corners are Scrapmatts, part of the prize I won.
Thank you for your visit, see you soon!

1 opmerking:

  1. Mooie LO! Die kleuren zijn ook prachtig; mooi poederachtig! Fijn weekend, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een berichtje achterlaat! Dank je wel alvast!
Thanks for leaving a comment! I appreciate it a lot!
Sylvia