zaterdag 7 februari 2015

Verjaardagscandy te winnen

Hallo allemaal!
Wie (bijna) jarig is, trakteert, toch? Ik trakteer op een blogcandy van koffie (of thee) met cupcakes en heb een mooi pakketje samengesteld met papier, clearstamps en stanzen van Marianne Design. Wat moet je doen om in aanmerking te komen:
- wees of word volger van mijn blog
- zet de onderstaande foto in je sidebar op je eigen blog en link terug naar mijn blog
- laat hieronder een berichtje achter dat je meedoet
Je kunt meedoen tot en met zaterdag 7 februari a.s. 24.00 uur, de gelukkige winnaar die aan bovenstaande voorwaarden heeft voldaan,  wordt zondag 8 februari getrokken. Je hebt een week om je prijs te claimen, anders wordt er een nieuwe winnaar getrokken. Veel succes allemaal! Dit bericht blijft bovenaan staan t/m 7 februari a.s. Voor nieuwe berichten, even scrollen!
Bedankt voor je bezoekje, tot gauw!

Hi everyone!
My birthday is coming up, so I'm giving away this coffee/tea/cupcake candy for one lucky winner. In the candy there is Marianne Design paper, clearstamps and dies, together with a few wooden embellishments.
If you like to win this set, please follow the next steps:
- be or become a follower of my blog
- put the candy photo in your side bar and link back to me
- leave a message so that I know that you have entered
This candy is open until midnight Saturday February 7, the lucky winner that has met all requests, will be drawn Sunday February 8. You will have a week to claim your prize, if not another winner will be drawn. Good luck to you all! This blogpost will be at the top until Feburary 7. For new posts, please scroll down.
Thank you for your visit, see you soon!

8 opmerkingen:

  1. oh Sylvia wat leuk dat je deze candy weggeeft, echt een feestje waard. zal eens kijken of ik aan je voorwaarden kan voldoen. wil dus graag een kansje wagen.
    groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk: jarig zijn en je volgers trakteren op een candy.IK waag een kansje!
    Ik volg je leuke blog al een poosje maar wegens tijdgebrek komt het vaak niet tot reageren. Sorry hiervoor.
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik wil graag een kansje wagen,lees vaak je blog maar weet nog niet zo goed hoe het werkt.
    Groetjes liefs miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke geste!!! Ik heb hem meteen op mijn blogje geplaatst, alvast gefeliciteerd. Ik ga je zeker volgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke candy Sylvia ik doe graag mee
    Groetjes Karien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Op de valreep...gefeliciteerd met je verjaardag. Ja, vroeger op school trakteerden we ook...leuk dat je dat nog steeds doet...:-)
    Ik ben je volger geworden en waag graag een gokje!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  7. En, leuke verjaardag gehad, helaas geen tijd gehad om gisteren even langs te wippen hier want ik had zelf een verjaardag! Nu maar lekker nagenieten van alle aandacht en de cadeautjes!

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een berichtje achterlaat! Dank je wel alvast!
Thanks for leaving a comment! I appreciate it a lot!
Sylvia