donderdag 15 januari 2015

mini album Londen

Hallo allemaal!
Van onze mini-trip naar Londen heb ik een mini-album gemaakt met de "A gift for you" lijn van Maja Design. (op de voorkaft zit een stukje donkerrood papier wat echter niet van Maja is, kwam ik later achter). Het hele albumpje is helemaal zelfgemaakt van chipboard voor de kaften en rug en verder versierd met allerlei Kerst-embellishments, lintjes, bedels, stansjes e.d. Ik ben er weer blij mee. Veel plezier met kijken.
Bedankt voor je bezoekje en tot gauw!












Hi everyone!
Our mini-trip to London inspired me to create this mini album with some highlights of our trip. I used Maja Design's paper A Gift For You for this one (except for the little piece of mahogany script paper at the front that is not Maja unfortunately). The complete mini was designed by me, made out of chipboard and was embellished with lace, flowers, stamps, diecuts, ribbon, charms, buttons etc all in Christmas style.
Thank you for your visit, see you soon



5 opmerkingen:

  1. Wat een geweldig mooi albumpje. Er zitten wel ideetjes voor mij in. Ook al heb ik niks met kerstmis, dan nog biedt dit album genoeg tips. Geen probleem voor jou als ik wat ga imiteren?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. liften heet dat, Josephine. En natuurlijk mag je dat, ik voel me vereerd, dus ga je gang!

      Verwijderen
  2. Zier er gaaf en lekker winters uit! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een gaaf album!!
    groetjes,
    Ria (Lorrie)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtig project heb je gemaakt! Ik ben ook dol op Londen en zie hier zoveel bekende plekjes waar ik bijna elk jaar wel kom. Gaaf hoor!
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een berichtje achterlaat! Dank je wel alvast!
Thanks for leaving a comment! I appreciate it a lot!
Sylvia