maandag 13 oktober 2014

GT bij Scrap Africa

Hallo allemaal!
Mijn vintage layout van 27 september heeft mij een top 3 plaatsing opgeleverd bij Scrap Africa. Als gevolg daarvan mag ik in november a.s. guest designer zijn op hun blog, helemaal leuk!! De opdracht daarvoor is al binnen en ook al gemaakt, alleen mag ik die nu nog niet laten zien. Die houden jullie dus tegoed.
Gisteren hebben we een familiediner kunnen houden, waarbij ik eindelijk het vintage familie-album met bijbehorend bootje aan tante heb kunnen overhandigen. Bij het zien van het bootje (met daarin een foto van haar grootvader) werd ze al emotioneel. Voor het album gaat ze de komende dagen eens goed zitten, zei ze en zal me dan laten weten wat ze ervan vindt. Ik ben benieuwd...
Voor nu heb ik deze layout nog te laten zien: gemaakt op craft cardstock met modeling paste en meerdere soorten inkt en inktsprays, stempels en masks waarmee de achtergrond is bewerkt. De foto van het luipaard is gemaakt in Tanzania en deze layout komt ook in mijn PL album Kenia/Tanzania. Het vilt is van Prima.
Bedankt voor je bezoekje en tot gauw!

Hi everyone!
My vintage layout that I showed you September 27 has been chosen in the top 3 at Scrap Africa. This means that I can be their guest designer in November next. I have already received and completed their challenge for that month, but it is not allowed to show it to you yet, so you will have to wait until November to see it on my blog.
Yesterday we had a family dinner and finally I was able to give Auntie Helen her vintage family album plus the decoration boat that goes along with it (it has a photo of her granddad inside). Helen became already quite emotional at the sight of the little boat. The album will be enjoyed at home and she'll let me know what she thinks of it.
For today I'd like to show you this layout, made on craft cardstock with lots of ink, ink sprays and modeling paste to create the background (templates of TH). The photo was taken in Tanzania and this layout will end up in my PL album. Felt is Prima Marketing.
Thank you for your visit, see you soon!

2 opmerkingen:

  1. gefeliciteerd Sylvia! En wat een prachtige layout, gaaf zoals je de achtergrond hebt gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Helemaal mooi !!!

    Ria (Lorrie)

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een berichtje achterlaat! Dank je wel alvast!
Thanks for leaving a comment! I appreciate it a lot!
Sylvia