dinsdag 1 juli 2014

CZC 17 t/m 24

Hallo allemaal!
Sorry lezers, ik loop gigantisch achter met het bijhouden van mijn blog. Niet dat ik niks te plaatsen heb hoor, maar de Craftorij Zomer Challenge neemt toch elke dag een klein beetje meer tijd in beslag dan de planning is. In elk geval heb ik voor jullie de kaartjes die ik heb gemaakt voor dag 17 t/m 24, binnenkort komen nrs. 25 t/m 30 erop en dan lopen we weer zo goed als bij. Afgelopen weekend ben ik met een stel scrapvriendinnen een lang weekend weggeweest naar een huisje in Limburg, waar we (ondanks het slechte weer) heerlijk hebben zitten freubelen met z'n allen. Ook hier heb ik wat kaartjes gemaakt voor de CZC en de basis gelegd voor een paar layouts, maar die zijn nog niet af.
Bedankt voor je bezoekje en tot gauw!
czc17 sierlijk schrijven


czc18 iets waar je trots op bent

czc19 zon

czc 20 herhaal een vorm
czc21 recycle

czc22 je voordeur

czc 23 favoriete songtekst

czc 24 monochroom

Hi everyone!
I'm sorry I am way behind with my blogposts. It's not that I don't have anything to show you, but the Craftorij Summer Challenge takes up more time than I'd expected. Apart from that it's summer and the temperature is rising, so that means less time to spend for crafting. Anyway, above you can see the cards that I made for challenges 17 till 24. Soon I will show you the next 6 cards, so that my blog is up to date again. I know I've made a mistake in the Billy Joel's song pianoman (your instead of you're), but I cannot get the tape off anymore without ruining the card.
Last weekend I spent a few days with my scrappy friends in a vacation cabin, where we could be crafty all together. I did some set-ups for a couple layouts, but those aren't finished yet, so I cannot show them to you.
Thank you for your visit, see you soon!

2 opmerkingen:

  1. Wat zijn ze gaaf Syl! Die deur is mijn favoriet.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gaaf hoe jij elke keer een originele uitwerking maakt! Die deur en de lintjes en herhaling zijn super! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een berichtje achterlaat! Dank je wel alvast!
Thanks for leaving a comment! I appreciate it a lot!
Sylvia