vrijdag 28 maart 2014

12 tags of 2014 maart

Hallo allemaal!
Nog net voor het einde van de maand heb ik ook de maart tag van Tim Holtz gemaakt. Het is een vrolijke lentetag geworden in gezellige heldere kleuren, maar de "smudge" techniek heb ik niet uitgeprobeerd. Ik vond het dubbel afdrukken eigenlijk al leuk op zich, dus daar heb ik het bij gelaten. Natuurlijk niet met TH z'n materialen, alhoewel, ook weer wel, want het zijn wél TH stempels, maar niet degene die hij gebruikt op zijn maart tag. Inkt is uiteraard wel van TH. De spritzer heb ik ook (pas aangeschaft), dus qua techniek kon ik het allemaal wel volgen.
Bedankt voor je bezoekje en tot gauw!



Hi everyone!
Only a few more days left for the March tag of Tim Holtz. Here's my version, I really like the "second print" tag, because of the muted colors, I don't like his smudging technique, so I did not even give it a try. It turned out to be a real spring tag with lovely bright colors and yes, I also bought the TH spritzer recently, so that technique was easy to follow.
Thank you for your visit, see you soon!

2 opmerkingen:

  1. Deze zijn een stuk vrolijker en veel meer in m'n smaak moet ik zeggen! Fijn weekend alvast, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze zijn super leuk Sylvia, lekker vrolijke lente kleurtjes, mooi gedaan !!!
    groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een berichtje achterlaat! Dank je wel alvast!
Thanks for leaving a comment! I appreciate it a lot!
Sylvia